F1 24 - Kanada: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Circuit Gilles-Villeneuve.
Jednym z najważniejszych kluczy do osiągania sukcesów w grze F1 24 jest znalezienie optymalnych ustawień bolidu dla każdego toru. Na tej stronie zamieszczamy najlepszy setup pojazdu dla toru Circuit Gilles-Villeneuve w Kanadzie. Możecie skorzystać z niego w niezmienionej formie lub potraktować go jako punkt wyjścia i na jego podstawie stworzyć ustawienie dostosowane do własnych preferencji.
Uwaga: ustawienie powstało z myślą o grze z manualną skrzynią biegów i bez włączonych asyst. Zalecana jest gra na kontrolerze lub kierownicy.
Aerodynamika
- Aerodynamika przedniego skrzydła - 43
- Aerodynamika tylnego skrzydła - 34
Przekładnia
- Dos. dyferencjału (wciśnięty pedał gazu) - 35%
- Dos. dyferencjału (bez wciśniętego pedału gazu) - 10%
- Hamowanie silnikiem - 20%
Geometria zawieszenia
- Pochylenie kół przednich - -3,50 stopni
- Pochylenie kół tylnych - -2,20 stopni
- Rozbieżność przodu - 0,06 stopni
- Zbieżność tyłu - 0,06 stopni
Zawieszenie
- Przednie zawieszenie - 40
- Tylne zawieszenie - 7
- Przedni stabilizator poprzeczny - 16
- Tylny stabilizator poprzeczny - 14
- Wysok. zawiesz. przód - 22
- Wysok. zawiesz. tył - 55
Hamulce
- Ciśnienie hamulców - 100%
- Balans hamulców przód - 53%
Opony
- Ciśnienie prawej przedniej opony - 24,0 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony - 24,0 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony - 21,2 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony - 21,2 psi
Następnie: F1 24 - Hiszpania: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Spis treści: F1 24 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: F1 24 - Monako: najlepszy setup, ustawienia bolidu