F1 24 - Miami: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Miami International Autodrome.
Jednym z najważniejszych kluczy do osiągania sukcesów w grze F1 24 jest znalezienie optymalnych ustawień bolidu dla każdego toru. Na tej stronie zamieszczamy najlepszy setup pojazdu dla toru Miami International Autodrome w USA. Możecie skorzystać z niego w niezmienionej formie lub potraktować go jako punkt wyjścia i na jego podstawie stworzyć ustawienie dostosowane do własnych preferencji.
Uwaga: ustawienie powstało z myślą o grze z manualną skrzynią biegów i bez włączonych asyst. Zalecana jest gra na kontrolerze lub kierownicy.
Aerodynamika
- Aerodynamika przedniego skrzydła - 24
- Aerodynamika tylnego skrzydła - 14
Przekładnia
- Dos. dyferencjału (wciśnięty pedał gazu) - 40%
- Dos. dyferencjału (bez wciśniętego pedału gazu) - 45%
- Hamowanie silnikiem - 50%
Geometria zawieszenia
- Pochylenie kół przednich - -3,40 stopni
- Pochylenie kół tylnych - -2,10 stopni
- Rozbieżność przodu - 0,12 stopni
- Zbieżność tyłu - 0,12 stopni
Zawieszenie
- Przednie zawieszenie - 37
- Tylne zawieszenie - 4
- Przedni stabilizator poprzeczny - 10
- Tylny stabilizator poprzeczny - 7
- Wysok. zawiesz. przód - 25
- Wysok. zawiesz. tył - 58
Hamulce
- Ciśnienie hamulców - 100%
- Balans hamulców przód - 54%
Opony
- Ciśnienie prawej przedniej opony - 26,5 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony - 26,5 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony - 23,4 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony - 23,4 psi
Następnie: F1 24 - Imola: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Spis treści: F1 24 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: F1 24 - Chiny: najlepszy setup, ustawienia bolidu