F1 24 - Monako: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Circuit De Monaco.
Jednym z najważniejszych kluczy do osiągania sukcesów w grze F1 24 jest znalezienie optymalnych ustawień bolidu dla każdego toru. Na tej stronie zamieszczamy najlepszy setup pojazdu dla toru Circuit De Monaco. Możecie skorzystać z niego w niezmienionej formie lub potraktować go jako punkt wyjścia i na jego podstawie stworzyć ustawienie dostosowane do własnych preferencji.
Uwaga: ustawienie powstało z myślą o grze z manualną skrzynią biegów i bez włączonych asyst. Zalecana jest gra na kontrolerze lub kierownicy.
Aerodynamika
- Aerodynamika przedniego skrzydła - 48
- Aerodynamika tylnego skrzydła - 48
Przekładnia
- Dos. dyferencjału (wciśnięty pedał gazu) - 25%
- Dos. dyferencjału (bez wciśniętego pedału gazu) - 70%
- Hamowanie silnikiem - 30%
Geometria zawieszenia
- Pochylenie kół przednich - -3,50 stopni
- Pochylenie kół tylnych - -1,90 stopni
- Rozbieżność przodu - 0,05 stopni
- Zbieżność tyłu - 0,45 stopni
Zawieszenie
- Przednie zawieszenie - 37
- Tylne zawieszenie - 16
- Przedni stabilizator poprzeczny - 21
- Tylny stabilizator poprzeczny - 11
- Wysok. zawiesz. przód - 22
- Wysok. zawiesz. tył - 70
Hamulce
- Ciśnienie hamulców - 100%
- Balans hamulców przód - 62%
Opony
- Ciśnienie prawej przedniej opony - 24,9 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony - 24,9 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony - 21,1 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony - 21,1 psi
Następnie: F1 24 - Kanada: najlepszy setup, ustawienia bolidu
Spis treści: F1 24 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: F1 24 - Imola: najlepszy setup, ustawienia bolidu