Skip to main content

Fabuła Star Wars Jedi: Fallen Order wynika z założeń rozgrywki

Czas akcji wybrano nieprzypadkowo.

Star Wars Jedi: Fallen Order położy nacisk na fabułę, ale okazuje się, że na kształt historii istotny wpływ miały założenia rozgrywki, na których twórcy postanowili oprzeć powstającą produkcję.

W wideo wywiadzie udzielonym serwisowi IGN reżyser projektu - Stig Asmussen - ujawnił, że czas akcji, czyli tuż po wydarzeniach przedstawionych w filmie „Zemsta Sithów”, wybrano ze względu na mechanizmy zabawy.

- Mieliśmy pewne potrzeby związane z rozgrywką, co doprowadziło nas do osadzenia gry w tym okresie. Jedną z nich było obsadzenie w roli głównego bohatera Jedi posługującego się Mocą i pomysł, by musiał sam stawić czoła wszystkim przeciwnościom - wyjaśnia.

Wcielimy się w uciekającego padawana

- Czas tuż po wydaniu Rozkazu 66 naturalnie pasuje do naszych założeń, więc szybko podjęliśmy stosowną decyzję - dodaje Asmussen, który w przeszłości był zaangażowany w prace nad God of War 3.

Star Wars Jedi: Fallen Order skoncentruje się przede wszystkim na akcji oraz walce mieczem świetlnym i Mocą. W produkcji zabraknie możliwości skradania i działania po cichu.

Zobacz na YouTube

Głównym bohaterem tytułu jest Cal Kestius - młody uczeń Jedi, który przeżył Rozkaz 66. Teraz zaś ucieka przed wysłannikami Imperium i Imperatora Palpatine'a, ukrywając swoje prawdziwe pochodzenie.

Star Wars Jedi: Fallen Order zadebiutuje 15 listopada na PC, PS4 i Xbox One. Produkcja nie zaoferuje trybu wieloosobowego i mikrotransakcji, choć niewykluczone, ze pojawią się „opcjonalne funkcje sieciowe”.

Źródło: GamingBolt

Zobacz także