Skip to main content

Fabularne DLC do Alan Wake 2 najwyraźniej pojawi się na Summer Game Fest

Wrócimy do świata mrocznego serialu.

Alan Wake 2 słusznie obsypano nagrodami jako jedną z najlepszych gier zeszłego roku. Nic więc dziwnego, że fani z niecierpliwością czekają na usłyszenie nowych historii z surrealistycznego świata wykreowanego przez studio Remedy. Wygląda jednak na to, że czas oczekiwania nie będzie zbyt długi, a oficjalną zapowiedź fabularnego DLC zobaczymy już za kilka dni.

Trójkąt czarnej kawy. Po prostu kawy, niczego innego. Weź łyk w jedynym i niepowtarzalnym Coffe World w Night Springs. Dołącz do naszego zaparzania kawy już 7 czerwca... w Night Springs” - czytamy w wiadomości zamieszczonej na oficjalnym profilu gry. Night Springs to oczywiście tytuł fikcyjnego serialu w uniwersum gry, ale także - jak potwierdzili twórcy w zeszłym roku - nazwa planowanego dodatku.

Oczywiście łatwo zauważyć, że 7 czerwca to także data imprezy Summer Game Fest, tak więc najpewniej oficjalną premierę dodatku zobaczymy już podczas piątkowego wydarzenia. Według wcześniej udzielonych informacji dodatek ma pojawić się „pod koniec lata”. Wiadomo tez, że drugie DLC będzie nosiło tytuł The Lakehouse, ale na razie nie wiemy o nim zbyt wiele. Dwa dodatki to jedyne duże rozszerzenia, jakie deweloperzy planują wprowadzić do gry.

Wizje i sny. Fikcja zostaje zapisana i staje się prawdą. Fikcja zapada się i pozostaje tylko słowami na stronie. Takie są historie... w Night Springs. Zagraj jako szereg znajomych postaci ze świata Alana Wake’a i doświadcz czegoś niewyobrażalnego w wielu samodzielnych odcinkach Night Springs, fikcyjnego serialu telewizyjnego ze świata Alana Wake’a”- brzmi opis dodatku opublikowany przez twórców.

Warto zauważyć, że to nie pierwszy raz, kiedy dodatek do Alan Wake skupia się wokół serialu. To właśnie tam toczyła się akcja spin-offu Alan Wake’s American Nightmare, wydanego w 2012 roku na Xboxa 360 i PC. W przygodzie tej Alan zostaje uwięziony w pętli czasowej wewnątrz tytułowego miasteczka. Aby się uwolnić, bohater musi sprawić, aby określone wydarzenia spełniły się w danym miejscu i czasie.

Zobacz także