Face-off Digital Foundry | Death Stranding: Director's Cut - Digital Foundry testuje wrażenia dostosowane do PS5 Wartościowa aktualizacja. 24 września 2021 John Linneman
Face-off Digital Foundry | Mass Effect: Edycja Legendarna na PS5 i Xbox Series X/S - analiza Digital Foundry Porównanie trybów wydajności i jakości. 18 maja 2021 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | Cyberpunk 2077 na Google Stadia zaskakuje jakością - analiza Digital Foundry Moc chmury. 8 stycznia 2021 Richard Leadbetter
Face-off Digital Foundry | Assassin's Creed Valhalla: PS5 vs Xbox Series X. Która konsola lepiej radzi sobie z 60 FPS? I co z Series S? 19 listopada 2020 Alex Battaglia
Face-off Digital Foundry | Metro Exodus i Stadia: grafika z Xbox One X, ale gorsze działanie 4K wymaga poświęceń. 12 grudnia 2019 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | A Plague Tale: Innocence - fascynująca gra napędzana wspaniałą technologią Autorski silnik od małego studia dorównuje klasie AAA. 5 czerwca 2019 Alex Battaglia
Face-off Digital Foundry | Sekiro: Shadows Die Twice prezentuje się najlepiej na PC Przyjazna dla sprzętu zabawa w 60 FPS - i więcej. 26 marca 2019 Alex Battaglia
Face-off Digital Foundry | Devil May Cry 5: spektakularne połączenie nowoczesnej technologii i świetnego projektu Plus: wszystko, co wiemy o wersjach konsolowych. 8 marca 2019 John Linneman
Face-off Digital Foundry | Red Dead Redemption 2 wygląda i działa najlepiej na Xbox One X Każda wersja konsolowa przetestowana. 29 listopada 2018 John Linneman
Face-off Digital Foundry | Shadow of the Tomb Raider to piękny pokaz możliwości konsol Analiza wersji na PS4 i Xbox One. 14 września 2018 John Linneman
Face-off Digital Foundry | Spider-Man: obalanie teorii downgrade'u Co jeśli powiemy, że oprawa została ulepszona? 12 września 2018 John Linneman
Face-off Digital Foundry | Far Cry 5 imponuje najbardziej na Xbox One X Choć robi wrażenie na wszystkich platformach. 21 maja 2018 John Linneman
Face-off Digital Foundry | Technologia Kingdom Come Deliverance na konsolach Xbox One X na prowadzeniu. 22 lutego 2018 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | Monster Hunter World: cztery konsole, osiem trybów działania Który jest najlepszy? 17 lutego 2018 John Linneman
Face-off Digital Foundry | FIFA 18 na Switch: Nowa wersja czy port odsłony Xbox 360? Sprawdza Digital Foundry. 9 stycznia 2018 David Bierton
Face-off Digital Foundry | Zelda: Breath of the Wild - różnice wersji Switch i Wii U AKTUALIZACJA: Kolejne testy. 9 stycznia 2018 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry: Skyrim na Switch - porównanie z PS4 Płynność i inne testy. 9 stycznia 2018 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | LA Noire na Switch: czy konsola poradziłaby sobie z GTA 5? Sprawdza Digital Foundry. 9 stycznia 2018 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | Digital Foundry i Wiedźmin 3 na Xbox One X - najlepsza wersja konsolowa Testy dwóch trybów. 22 grudnia 2017 Thomas Morgan
Face-off Digital Foundry | Digital Foundry: Skyrim na Xbox One X - poprawna aktualizacja Choć oczekiwaliśmy więcej. 2 grudnia 2017 David Bierton
Face-off Digital Foundry | Digital Foundry: Hitman na Xbox One X oferuje sporo poprawek Jedna z najlepszych konwersji. 23 listopada 2017 John Linneman
Face-off Digital Foundry | Jak Call of Duty: WW2 wygląda na PS4 Pro i Xbox One X? Wstępna analiza Digital Foundry. 22 listopada 2017 David Bierton
Face-off Digital Foundry | Digital Foundry: Star Wars Battlefront 2 na Xbox One X Testy pod obciążeniem. 18 listopada 2017 David Bierton
Face-off Digital Foundry | Digital Foundry: Final Fantasy 15 na Xbox One X - lepiej niż PS4 Pro Ale z własnymi problemami. 17 listopada 2017 John Linneman
Face-off Digital Foundry | Halo 5: najbardziej imponująca aktualizacja 4K na Xbox One X? Test Digital Foundry. 10 listopada 2017 John Linneman