Fallout 4 i remaster Skyrim jednak z modami na PS4
Kolejna zmiana planów.
Bethesda ogłosiła, że Fallout 4 oraz The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition jednak pozwolą na instalację modyfikacji graczy na PS4, co miało być niemożliwe.
Jeszcze we wrześniu informowaliśmy, że Sony nie zgodziło się na wprowadzenie wsparcia dla modyfikacji, zapewne ze względu na ograniczenia techniczne.
„Mody pojawią się najpierw w Skyrimie. Ciężko pracowaliśmy z Sony, by to umożliwić” - wyjaśnia teraz Bethesda. Co ważne, gracze nie będą jednak mogli używać żadnych dodatkowych obiektów poza tymi, które znajdują się już w grze.
Wydawca poinformował również, że obie produkcje otrzymają wsparcie dla rozszerzonych możliwości PS4 Pro. Remaster Skyrima ma nawet renderować oprawę w natywnym 4K, już od dnia premiery - 28 października.
„Mody są ważnym elementem naszych gier od ponad 10 lat i mamy nadzieję w przyszłości zrobić jeszcze więcej dla naszych graczy, bez względu na platformę” - zapewnia firma.
Gracze skorzystają ze znanego z PC i Xbox One edytora Creation Kit do tworzenia własnych projektów. Do publikacji w specjalnym serwisie i potrzebne będzie konto Bethesda.net.
„Po zakończeniu prac nad Skyrimem, zaktualizujemy Fallout 4 o wsparcie dla modów oraz funkcje PS4 Pro. Spodziewamy się wykorzystania mocy konsoli do 4K, rozszerzonego oświetlenia i opcji graficznych” - czytamy na oficjalnym blogu.