Fallout 4 - Niebezpieczne umysły
Misja, w której docieramy do wspomnień Kellogga i na swój sposób odnajdujemy syna.
Zadanie uruchomi się automatycznie po ukończeniu poprzedniej głównej misji o nazwie Dawni znajomi. Twoim celem będzie dotarcie do doktor Amari, którą spotkasz w lokacji Dobre Sąsiedztwo, a konkretnie w budynku o nazwie Zakamarek Pamięci.
Początek eksperymentu
Jeśli odwieszasz Dobre Sąsiedztwo po raz pierwszy, to po dotarciu na miejsce (północny wschód od Diamond City) zaczepi cię Finn. Możesz mu odpowiedzieć w jakikolwiek sposób, a jeśli masz rozwiniętą charyzmę, to zripostować go. Tak czy siak po chwili podejdzie do ciebie burmistrz Hancock, który zabije Finna i porozmawia. Kiedy skończysz skieruj się do zaznaczonego budynku o nazwie Zakamarek Pamięci (Memory Den).
Jeśli nie towarzyszy ci Nick Valentine, to spotkasz go automatycznie w środku podczas rozmowy z kobietą o imieniu Irma. Dowiesz się od niej, że doktor Amari możecie znaleźć w jej laboratorium na dole. Zejdź schodami we wskazane miejsce i rozpocznij rozmowę z kobietą (obrazek powyżej).
Doktor wpadnie na pomysł, aby podłączyć znaleziony w głowie Kellogga cybernetyczny wzmacniacz do ciała Nicka. Po chwili okaże się, że ty również musisz wziąć udział w eksperymencie. Po zakończeniu rozmowy usiądź w fotelu obok Nicka.
Dotarcie do wspomnień
Po chwili pojawi się przed tobą ekran, po czym zostaniesz przeniesiony w głąb mózgu Kellogga. Poczekaj chwilę, aż Amari skończy rozmawiać, po czym zacznij kierować się po świecących się na czerwono neuronach.
Zaprowadzą cię one do pierwszego wspomnienia z małym Kelloggiem i jego matką (obrazek powyżej). Obejrzyj scenkę, a potem wejdź w interakcję z małym Kelloggiem, matką oraz radiem i drzwiami z lewej. Po zakończeniu wspomnienia wyrusz po neuronie do kolejnego - z dorosłym Kelloggiem, Sarą, Mary oraz widokiem z okna. Wejdź z nimi w interakcję i obejrzyj następną scenkę.
Po jej zakończeniu skieruj się do trzeciego wspomnienia, a potem do czwartego w barze. Po jego zakończeniu wyrusz do piątego, z którego dowiesz się o rekrutacji Kellogga przez Instytut.
W następnym zobaczysz scenę z początku gry z Krypty 111. Po niej wyrusz do kolejnego, ostatniego już zachowanego wspomnienia z Kelloggiem i Shaunem. W jego trakcie dowiesz się o zbuntowanym naukowcu Instytutu, Virgilu, który uciekł. Po zakończeniu wizji wejdź w interakcję z telewizorem, dzięki czemu powrócisz do rzeczywistego świata.
Po powrocie rozpocznij rozmawiać z doktor Amari (obrazek powyżej). Najważniejszą kwestią jest fakt używania przez Instytut teleportacji oraz informacje na temat naukowca Virgila i miejsca jego ukrycia - radioaktywnej lokacji o nazwie Morze Blasku. Po zakończeniu dialogu ukończysz misję.
Następnie: Fallout 4 - Morze blasku
Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety