Fallout 76 - Bethesda była zaskoczona, że gracze nie chcą ze sobą walczyć
Kto by pomyślał.
Pete Hines z Bethesdy podkreślił, że deweloperzy Fallouta 76 byli zaskoczeni tym, jak niewielu graczy chciało między sobą walczyć w tej postapokaliptycznej produkcji.
- Chcieliśmy wydać grę i zobaczyć, co gracze myślą, by dostosowywać później nasze działania do reakcji użytkowników na różne aspekty - zaznaczył dyrektor marketingu w rozmowie z US Gamer. - Przykładowo, byliśmy zaskoczeni jak mała liczba graczy chciała brać udział w PvP.
Bethesda szybko zorientowała się, że zdecydowana większość graczy preferowała wykonywanie misji i walkę ze zmutowanymi rezydentami Appalachii. Dlatego też skupiono się na dopracowywaniu tego elementu.
Tryb PvP od premiery nie doczekał się w efekcie żadnych istotych zmian czy nowości.
Rozszerzenie The Wastelanders, które trafi do Fallouta 76 na początku kwietnia, także skupia się na aspekcie PvE - wprowadzając nowe lokacje, misje, a także prawdziwych NPC-ów.
Źródło: US Gamer
Następnie: Ubisoft zapowiedział remake Trackmania Nations - premiera w maju