Fallout 76 na Xbox One X w materiale od Digital Foundry
Analiza graficzna.
Digital Foundry opublikowało materiał, w którym dziennikarze poddali analizie wczesną wersję nastawionego na sieciową rozgrywkę Fallout 76 w wydaniu Xbox One X i wykorzystany w grze silnik Creation Engine.
Na mocniejszym modelu konsoli Microsoftu produkcja działa w 30 klatkach na sekundę, ale często dochodzi do znacznych spadków płynności. Ponadto cienie obiektów położonych w dalszej odległości renderowane są w zaledwie 15 FPS.
Zastosowane przez deweloperów tekstury są w niskiej rozdzielczości. Sam tytuł docelowo generuje obraz w natywnym 4K, aczkolwiek w niektórych momentach notowane jest obniżenie do 2880x2160.
Zobacz też: Fallout 76 to przyjemny kompromis
Do premiery finalnej wersji gry pozostał niespełna miesiąc, więc niewykluczone, że twórcy zdołają doszlifować warstwę techniczną projektu - Bethesda w rozmowie z Digital Foundry obiecała, że poprawi płynność i usunie błędy.
Fallout 76 ukaże się 14 listopada. Wcześniej odbędą się testy produkcji - 23 października rozpoczną się na Xbox One, a 30 października na PC i PS4.