Fallout 76 - obsługa modów najwcześniej w listopadzie 2019 roku
Modyfikacje tylko na prywatnych serwerach.
Mody są istotnym elementem gier Bethesdy. Okazuje się, że obsługa tworzonych przez graczy modyfikacji pojawi się również w sieciowym Fallout 76, ale najwcześniej w listopadzie 2019 roku.
W rozmowie z serwisem GameSpot wiceprezes wydawcy do spraw marketingowych - Pete Hines - wyjaśnił, że implementacja fanowskich projektów wymaga wiele pracy. Dlatego deweloperzy nie zdążą z przygotowaniem systemu na premierę bazowej wersji.
Przedstawiciel Bethesdy zaznaczył także, że z modów użytkownicy skorzystają wyłącznie na prywatnych serwerach. Powodem jest oczywiście fakt, że modyfikacje zmieniające mechanizmy rozgrywki mogłyby negatywnie wpłynąć na zmagania toczone w ramach publicznych sesji.
Zobacz też: Fallout 76 to przyjemny kompromis
Akcję produkcji osadzono na terenie postapokaliptycznej Wirginii Zachodniej. Wcielimy się w mieszkańca Krypty 76 i wraz z innymi graczami zajmiemy się eksploracją radioaktywnych pustkowi, choć nie zabraknie opcji zabawy w pojedynkę.
Fallout 76 zadebiutuje 14 listopada. Wcześniej jednak odbędą się testy gry - 23 października rozpoczną się na Xbox One, a 30 października na PC i PS4.