Skip to main content

Fallout 76 - Owoce Pracy

Główna holotaśma.

Od razu po zakończeniu misji Wymagany Ponowny Montaż w bunkrze Wolnych Stanów musisz wysłuchać to, co ma do powiedzenia Abbie. Rozpocznie się kolejna misja.

Na początku musisz zabrać Główną holotaśmę z biurka w pierwszym pomieszczeniu. Tę właśnie taśmę musisz odtworzyć w kilku terminalach na całej mapie.

Zbrojownia i wieżyczki

Twój pierwszy cel to zbrojownia, która znajduje się całkiem spory kawałek od bunkra, na południu. Byłeś już tam wcześniej, więc powinieneś mieć dostępny punkt szybkiej podróży w Harpers Ferry. Jeśli nie masz kapsli, droga jest prosta - wystarczy podążać zniszczoną szosą aż do końca.

Na miejscu skradaj się, by uniknąć kręcących się w okolicy Spalonych - chyba, że chcesz powalczyć. Podejdź do oznaczonego miejsca i uruchom terminal. Odtwórz w nim główną holotaśmę.

Posłuchaj Abbie, po czym przejdź przez mały budynek na drugą stronę i skradając się wejdź przez furtkę na dziedziniec zbrojowni. Uważaj, bo z przodu jest wieżyczka. Na szczęście istnieje prosty sposób na jej zniszczenie. Ustaw się tak, by stać za beczką (cały czas się skradając). Wieżyczka cię wykryje, ale nie zacznie strzelać, bo będziesz w dużej części zasłonięty - sam jednak możesz do niej strzelać.

Następnie odwróć się w prawo - dostrzeżesz dziurę w ścianie. Przez nią można zauważyć wieżyczkę w budynku i zniszczyć ją z zewnątrz. Zrób to, a potem bezpiecznie wejdź do środka (wejście jest po prawej stronie od zniszczonej ściany).

Wejdź po schodach (możesz skorzystać z warsztatu na piętrze) i przejdź po kładce do drugiego budynku. Przejdź do końca pomieszczenia i przeskocz przez poręcz, by spaść na parter. Wyjdź na zewnątrz otwartymi drzwiami (zignoruj wieżyczkę z tyłu). Wejdź do kolejnego budynku. Tu czekają dwie kolejne wieżyczki, w tym jedna za pudłami po lewej - najlepiej użyć na niej granatów. Do kolejnej podbiegnij i schowaj się pod nią, tak żeby nie mogła w ciebie wycelować, a sam wychylaj się i zniszcz ją.

Idź na piętro i zatrzymaj się na schodach. Zwróć uwagę na kolejną wieżyczkę. Możesz ją zniszczyć na spokojnie, celując przez barierkę. Potem idź na górę i umieść główną holotaśmę w terminalu. Następnie musisz udać się do Charlestown. To bardzo daleko stąd - szybka podróż kosztuje natomiast 41 kapsli. Radzimy mimo wszystko z niej skorzystać.

Charleston i stacja przekaźnikowa

W Charleston pojawisz się przed samym budynkiem administracji, do którego masz wejść. W okolicy będzie trochę wrogów, ale na bardzo niskich poziomach (przynajmniej tak było w naszym przypadku), więc walka nie stanowi żadnego problemu na tym etapie misji. Podejdź do budynku i wejdź przez zniszczoną ścianę, a potem przez drzwi do wnętrza.

Na piętrze, na które trafisz, jest gabinet senatora, do którego musisz wejść. Jest oznaczony ikoną misji - nie przejmuj się ghulami, które przybiegną za tobą w dużej grupie. Każdego pozbędziesz się jednym strzałem.

Okaże się, że nie możesz uruchomić taśmy na tym komputerze. Musisz więc zejść do piwnicy (możesz korzystać z dziur w podłodze) i tam na oznaczonym terminalu odpalić holotaśmę. Dopiero potem będziesz mógł uruchomić ją też na terminalu Sama. Kiedy to zrobisz, uruchom skanowanie, by pobrać kody. Potem opuść budynek.

Skieruj się na południowy-wschód, do wieży przekaźnikowej, którą oznaczono na mapie. Po drodze spotkasz tylko paru Spalonych. Na miejscu będą już na nieco wyższym poziomie, więc przygotuj się. Uważaj na wieżyczki przymocowane do ściany budynku wieży (polecamy wbiec do środka, by się nimi nie przejmować). Wewnątrz napraw terminal i uruchom przesyłanie pliku. Później pozostaje tylko wrócić do bunkra Abbie (kolejna długa podróż) i wybrać opcję Resetuj w głównym terminalu.


Zobacz także