Skip to main content

Fallout 76 - Siła Sygnału

Duplekser i transponder.

Podczas misji Brakujące Ogniwo okaże się, że musisz wykonać zadanie Siła Sygnału w pierwszej kolejności. Na początku musisz znaleźć schemat powtarzacza sygnału, po który musisz ruszyć na północ od Szczytu Świata.

Upewnij się, że masz uzbrojenie w dobrym stanie i kieruj się na północny-wschód, a odblokujesz lokację Chaty w Błogiej Dolinie. Tutaj spotkasz trochę Super Mutantów, więc przygotuj się na walkę. Celuj w głowy. Dobrym pomysłem jest też skradanie się i unikanie walki.

Podążaj cały czas drogą do jej samego końca, a później przejdź w lewo, by wejść na pieszy szlak górski. Tutaj też się skradaj, by nie dać się zaskoczyć kretoszczurom.

Idź w stronę celu na radarze. Na dół z góry możesz zejść opadając ostrożnie na wystające fragmenty skał. W ten sposób schodź na coraz niższe tereny, kierując się jednocześnie prosto do oznaczonego na mapie celu zadania. Dotrzesz do lokacji Centrum gości Seneca Roads.

Zejdź, skradając się, po niebieskich zbiornikach na plac motelu. Jest tu trochę ghuli, ale każdego załatwisz atakiem z zaskoczenia. Wejdź po schodach i podejdź do oznaczonych zwłok, by zabrać z nich schemat.

Duplekser i transponder

Obydwa elementy znajdują się w mniej więcej podobnej odległości od szczytu świata. Najpierw idź po transponder, wybierając szybką podróż do sklepu Artykuły kopalniane Grega. Stąd ruszaj na południe, w stronę gór - wdrapuj się wyżej. Wrak samolotu, który masz przeszukać, jest niedaleko. Obok niego jest jednak paru Super Mutantów, na szczęście niskopoziomowych.

Po pokonaniu wrogów wejdź do wraku i zabierz transponder z kabiny. Teraz pora na zdobycie dupleksera i ponownie największym problemem jest konieczność przemierzenia dużej odległości - możesz iść całą drogę na piechotę na południowy-wschód, albo wykonać szybką podróż na Szczyt Świata. Wybraliśmy tę drugą opcję.

Dotrzyj na przełaj do torów od północy, a trafisz na wykolejony pociąg. Przejdź do czerwonego wagonu z przodu i przeszukaj skrzynię, by zebrać duplekser. Uważaj na roboty, które mogą pojawić się w okolicy.

Teraz udaj się do swojej bazy, gdzie na tym etapie powinieneś już mieć swój warsztat majsterkowicza (jeśli nie, możesz skorzystać na przykład z warsztatu w pierwszej bazie Nadzorczyni albo w kościele we Flatwoods). W zakładce Przedmioty z zadań stwórz Powtarzacz sygnału.

W bazie wykorzystaj też moment na naprawdę broni czy inne czynności, których akurat wymaga twoja postać.

Krajowa Izolowana Instalacja Radiowa

Kolejny etap zadania to wycieczka do instalacji radiowej. Ponownie - cel jest daleko. Dwa razy dalej od Szczytu Świata niż wcześniej duplekser. Radzimy wybrać szybką podróż na Szczyt Świata. Udaj się w stronę celu na przełaj. Podążając przez las za autostradą odblokujesz lokację Strefa Alpha, jeśli podejdziesz do drewnianej chatki - warto to zrobić, choćby dla punktu szybkiej podróży.

Podążaj dalej do celu, a dostrzeżesz ogromny radar. Wychodząc z lasu skradaj się i przejdź w lewo przez furtkę w siatkowym płocie. Podejdź do białej anteny i umieść w niej przetwarzacz. To przywoła roboty, dlatego nie przestawaj się skradać. Roboty przemieszczą się dalej, a przy okazji zaatakuje je mutant z niebieskiej budki, do której musisz pójść.

Jeżeli jakieś roboty zostaną na miejscu, musisz je pokonać - radzimy wykorzystać granat, jeśli są w grupie. Następnie wejdź do niebieskiej budki i przekieruj zasilanie w terminalu komputerowym. Teraz wracaj na Szczyt Świata, w dowolny sposób. Możesz już wjechać na górę budynku windą, na taras widokowy. Porozmawiaj z Rose i pamiętaj o przeszukaniu wszystkich ciał bandytów, bo pełno tutaj granatów do zebrania.


Zobacz także