Fallout: London byłoby w opałach, gdyby nie GOG. Polski serwis jest wielką pomocą w wydaniu moda
Prace są podobno blisko finału.
Współpraca z GOGiem okazała się jedną z lepszych decyzji, jaką mogli podjąć twórcy Fallout: London - ambitnej modyfikacji do Fallouta 4. Polski serwis jest dużym wsparciem w wydaniu moda na PC.
Dlaczego jednak platforma angażuje się we wsparcie modyfikacji, skoro największym i najpopularniejszym domem dla podobnych projektów był do tej pory NexusMods? Jak wyjaśnia Dean Carter - jeden z twórców - w rozmowie z The Gamer, z czasem mod stał się zbyt wielki, więc trzeba było znaleźć nowe miejsce, gdzie możnaby trzymać pliki.
„Rozpoczęliśmy rozmowy z GOGiem, aby wydać Fallout: London po tym, jak Nexus napotkał problemy z hostingiem plików” - wyjaśnia Carter. „Bez połączonej pomocy NexusMods i GOGa wydanie Fallout: London nie byłoby możliwe”.
Twórca dodał jednak, że także polska platforma natrafiła na pewne problemy, a prace nad przenoszeniem plików wciąż trwają. GOG wydaje się jednak nieprzejęty komplikacjami, ponieważ Fallout: London to „bardzo interesujący projekt”.
„Myślę, że tym, co odróżnia GOGa od Steama, jest fakt, że jesteśmy po prostu grupą entuzjastów” - mówi przedstawiciel serwisu. „Po prostu pojawił się projekt, który chcieliśmy wesprzeć, więc stwierdziliśmy: »Hej, chłopaki, to jest świetne. Zróbmy to, będzie fajnie«”.
Jednocześnie GOG nie chciałby, aby współpraca z ekipą moderów wpłynęła negatywnie na relacje platformy z Bethesdą. „Oni także są naszymi partnerami, więc nie chcielibyśmy zrobić niczego, co mogłoby zaszkodzić naszym kontaktom” - doprecyzowano.
Co z premierą Fallout: London?
Fallout: London miało ukazać się w kwietniu, lecz premiera next-genowej aktualizacji Fallout 4 pokrzyżowała plany zespołu. Nowy termin nie jest znany, ale przedstawiciele GOGa zapewnili, że prace po ich stronie są już blisko mety. Twórcy projektu dodają natomiast, że wydadzą go tak szybko, jak to tylko możliwe.
„Staramy się zachować kompatybilność z najnowszymi aktualizacjami [Fallout 4 - dop. red], ale te nagłe i szybkie zmiany w kodzie gry mogą wymagać dodatkowych dostosowań z naszej strony. Robimy wszystko co w naszej mocy” - wyjaśniono.