Fallout New Vegas - co robi perk Dzikie Pustkowia
Nietypowa cecha do wybrania przy tworzeniu postaci.
Podczas tworzenia naszej postaci w grze Fallout New Vegas możemy wybrać maksymalnie dwa początkowe atuty, które zapewnią nam bonusy do różnych umiejętności. Wyjątkiem jest tu cecha Dzikie Pustkowia, która pozornie nie zapewnia żadnych wymiernych korzyści, a zamiast tego obiecuje „najdziwniejsze elementy pustkowia”. Na tej stronie wyjaśniamy, za co odpowiada perk.
Najkrócej rzecz ujmując, wybierając na początku gry cechę Dzikie Pustkowia otrzymujemy szansę napotkania licznych easter eggów, odniesień oraz usłyszenia nietypowych dialogów podczas naszej przygody. Jeśli nie wybierzemy cechy, to wzorem Fallouta 3 nasza rozgrywka będzie znacznie poważniejszą, mniej nastawioną na akcenty humorystyczne opowieścią.
Jak przyznali sami twórcy, perk był „kompromisem” pomiędzy stworzeniem gry w stylu wspomnianej „trójki”, a bardziej swobodną i mniej poważną historią, z jakich znane jest studio Obsidian.
Warto zauważyć, że jeśli nie zdecydujemy się na włączenie cechy, to nie stracimy dostępu do praktycznie żadnej unikalnej zawartości. Wyjątkiem jest tu wyjątkowa broń Blaster Obcych, którą możemy zdobyć tylko z włączonymi Dzikimi Pustkowiami. Niemniej, jeśli jednak nie wybierzemy atrybutu, to zamiast niej uzyskamy w tym samym momencie „na pocieszenie” unikalny karabin Gaussa, nazwany YCS/186.
Następne: Fallout New Vegas - Karma: do czego służy, na co wpływa
Spis treści: Fallout: New Vegas - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Fallout New Vegas - jak naprawiać broń, pancerz