Fani tworzą Project Stealth - nową wersję trybu sieciowego Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Na silniku Unreal Engine 4.
Grupa fanów rozpoczęła produkcję Project Stealth na PC. Tytuł jest w założeniach odświeżoną wersją popularnego trybu sieciowego z Splinter Cell: Pandora Tomorrow i innych odsłon tej serii.
Produkcję napędza silnik Unreal Engine 4, a całość opisano jako „połączenie skradanki, gry akcji i thrillera”. Dwa zespoły rywalizują na przygotowanych mapach, a do osiągnięcia celów istotna będzie współpraca drużynowa (dzięki, DSOGaming).
Podobnie jak i w pierwowzorze, gracze dzielą się na szpiegów, preferujących ciche przemykanie w cieniach, oraz najemników ze standardową bronią palną.
Odpowiedzialne za projekt Heartcore Games chce uniknąć problemów z prawami autorskimi, więc zmieniono nazwy wszystkich kluczowych elementów, lokacji i postaci. Nie ogłoszono jeszcze daty premiery, ale całość rozprowadzana będzie za opłatą, drogą cyfrową.