Fanowski remaster Tomb Raider: The Last Revelation poprawi tekstury
I nie tylko.
Grupa twórców modyfikacji pracuje nad Tomb Raider: The Last Revelation HD, starając się poprawić wygląd tej klasycznej gry zręcznościowej.
Prace są obecnie na wczesnym etapie, a cały projekt ujawniono dopiero 30 grudnia ubiegłego roku. Są już jednak pierwsze screeny oraz opis ogólnych założeń.
Większość prac pochłonie oczywiście przygotowanie tekstur w wyższej rozdzielczości dla większości powierzchni w grze, ale w planach są także bardziej szczegółowe obiekty oraz kolejne efekty (dynamiczna mgła, ładniejsze cienie i sprite'y).
Na oficjalnej stronie mowa także o „dodatkowych elementach rozgrywki”, ale w tym przypadku deweloperzy nie podają jeszcze detali.
Tomb Raider 4: The Last Revelation to czwarta odsłona zasłużonej serii od Core Design. Produkcja debiutowała w 1999 roku, przenosząc akcję głównie do Egiptu.
Okres prac nad tym tytułem oznaczał także dość interesujące przemiany w samym studiu, które podczas prac nad tytułem było na skraju wyczerpania.
Pod koniec fabuły Lara wybiera sie do Gizy. Wspomina się na Wielką Piramidę, by wkrótce znaleźć się w świątyni Horusa. Po wyczerpującej potyczce z samym bogiem udaje jej się uciec, choć widzimy, jak spada z dół, a wokół niej zawala się świątynia. Wygląda na to, że nie żyje.
- Wiedzieliśmy, że będą z tego problemy, ale to był moment oczyszczenia - wspomina Andy Sandham, autor scenariusza, w naszym obszernym artykule na temat losów Core Design.