Skip to main content

Far Cry 5 - Przygotowania

Misja główna: szukamy zapasów w chatkach i urządzamy gonitwę na quadach.

To zadanie głównego wątku fabularnego będziesz mógł aktywować dopiero po ukończeniu misji Świat jest słaby. Wspomniane zadanie rozpocznie się automatycznie po osiągnięciu pierwszego punktu ruchu oporu w regionie Góry Whitetail. Po zakończeniu misji przeniesiesz się automatycznie do bunkru, gdzie poznasz trzech zleceniodawców.

Wśród nich znajduje się niejaki Wheaty, który majsterkuje w warsztacie. Porozmawiaj z nim, aby odblokować misję Przygotowania. Twój pierwszy cel, to dostanie się do pobliskiej wieży obserwacyjnej. Po dotarciu na miejsce, wejdź na górny poziom, skąd weźmiesz mapę potrzebną do odnalezienia chat.

Mapa będzie oznaczona żółtym znacznikiem misji i nie musisz szukać jej samodzielnie. Warto też sprawdzić wszystkie zakamarki pomieszczenia w poszukiwaniu przydatnych przedmiotów. Po podniesieniu mapy udaj się do bliższego z dwóch znaczników misji. Możesz rzucić się w wąwóz i użyć spadochronu lub kostiumu do szybowania. Po dotarciu do chaty Cooper (1) rozpocznij inwigilację i eksterminację strażników w najbliższej okolicy.

Po oczyszczeniu terenu okaże się, że poszukiwanych zapasów nie ma w chacie. Warto jednak do niej zajrzeć, gdyż znajdziesz tam wiele cennych przedmiotów, także sporo gotówki ukrytej w tamtejszym sejfie. Twój cel znajdziesz korzystając z wejścia (2) znajdującego się na południe od chaty.

W środku podnieś żółtą skrzynkę, po czym udaj się w kierunku chaty Redtail, twojego drugiego celu. Początek eksploracji jest taki sam - zabij wszystkich strażników wokół w dowolny sposób, po czym sprawdź zawartość budynku. Tu również nie znajdziesz zapasów. Niedaleko od chaty znajduje się jednak właz (3). Otwórz go i zejdź na dół.

W środku podnieś kolejną żółtą skrzynkę i wydostań się na powierzchnię. Dotrzyj do kolejnej chaty, Kestrel. Aby dostać się tam szybciej, możesz skorzystać z quada stojącego nieopodal chaty. Gdy podjedziesz bliżej celu, rozpocznie się pościg za uciekinierem (4). Towarzyszyć mu będzie dwóch kompanów, którzy także są uzbrojeni. Warto się ich pozbyć.



Możesz ustawić cel dla spluwy do wynajęcia (całkiem skuteczne może okazać się bombardowanie z samolotu, ale wówczas istnieje ryzyko, że bomba będzie zrzucona niecelnie, a nawet cię zabije) lub po prostu skupić się na gonitwie za uciekinierem. Po jego zabiciu, przeszukaj ciało, po czym wróć do Wilczej Jamy (możesz skorzystać z szybkiej podróży), gdzie porozmawiasz ze zleceniodawcą, Wheatym. Tym samym misja zakończy się.

Zobacz także