Far Cry 6 bez ray tracingu na konsolach - opcja dostępna tylko na PC
Na platformach PlayStation i Xbox liczy się wydajność.
Ray tracing w Far Cry 6 jest dostępny wyłącznie na PC - poinformowała główna programistka Stephanie Brenham w trakcie wywiadu dla serwisu WCCFTech.
- Na konsolach naszym celem jest wykorzystanie wszystkich możliwości sprzętu, optymalizacja pod rozdzielczość 4K i osiągnięcie płynnych 60 klatek na sekundę - zaznaczyła Brenham.
- Wszystko to przy jednoczesnym upewnieniu się, że systemy w stylu dynamicznej pogody, są dobrze wspierane na wszystkich platformach.
Zobacz także: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja
Warto dodać, że Far Cry 6 na PC otrzyma też funkcję AMD FidelityFX Super Resolution. To odpowiednik DLSS od Nvidii - a więc opcja pozwalająca osiągnąć lepszą wydajność gier. Co ważne, FSR zadziała także na kartach GeForce.
Nowa odsłona serii od Ubisfotu debiutuje już 7 października. W szóstej części gracze trafią na wyspę Yara i wezmą udział w rewolucji, mającej na celu obalić brutalnego dyktatora. Lokacja wzorowana jest na Kubie.