Far Cry 6 jak wycieczka na prawdziwą Kubę - także w sferze audio
Twórcy dbają o realizm.
Najnowszy numer brytyjskiego magazynu Play obejmuje wywiad z deweloperami Far Cry 6. Z rozmów z dźwiękowcami dowiadujemy się między innymi, że twórcy przebyli niemal 7 tysięcy kilometrów na Kubie, by szukać i rejestrować przeróżne odgłosy.
O inspiracjach tym krajem wiemy nie od dzisiaj. Gra osadzona jest na wyspie Yara, rządzonej przez dyktatora Antona Castillo. Twórcy rozmawiali podobno nawet z prawdziwymi rebeliantami, by zebrać historie i opinie.
Zobacz także: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja
Podobnie w sferze dźwięków. Eduardo Vaisman - reżyser audio - przyznał w rozmowie, że dwukrotnie wybrał się na Kubę ze sprzętem do nagrywania, przemierzając łącznie niemal 7 tysięcy kilometrów.
Celem było między innymi „uwiecznienie oryginalnych biomów i lokalnych gatunków ptaków czy insektów, które znaleźć można tylko tutaj” - wyjaśnił deweloper.
Jak dodał nieco górnolotnie dyrektor kreatywny Navid Khavari, również muzyka będzie „narratorem wszechwiedzącym, ujmującym epicką skalę yarańskiej rewolucji”.
Za sferę muzyczną odpowiada Pedro Bromfman, który zajmował się w przeszłości między innymi Need for Speed Heat i Max Payne 3, a także licznymi filmami i serialami, jak „Narcos”.