Skip to main content

Far Cry New Dawn - Robota od środka

Misja główna: pozbądź się nadzorcy Farmy amunicji.

Po zakończeniu misji Przez wyżymaczkę rozpoczniesz automatycznie nowe zadanie. Udaj się daleko na wschód od Prosperity (punkt A na mapie poniżej), aby porozmawiać z Irwinem w pobliżu Tunelu z rupieci (punkt B na mapie poniżej). Przed rozpoczęciem misji warto pozyskać talenty związane z Eliminacją bandytów co najmniej trzeciej rangi.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Na miejscu okaże się, że masz pozbyć się Franka, nadzorcy fabryki-więzienia. Ukryj broń w torbie (1), która znajduje się na skale tuż obok mężczyzny, a następnie podejdź do tyłu furgonetki i wejdź do środka. Po chwili ruszycie w drogę do Farmy amunicji (punkt C na mapie powyżej).

Po dojechaniu na miejsce poczekaj, aż Irwin otworzy tylne drzwi furgonetki. Następnie wyjdź z niej i podążaj za uzbrojonym strażnikiem do wnętrza kompleksu. Potem kieruj się za drugim strażnikiem, który doprowadzi cię do sali składania pocisków. Podejdź do miejsca (2) oznaczonego żółtym wskaźnikiem celu i składaj pociski, co jakiś czas wciskając klawisz E.

Pracę wykonuj cały czas, nawet w momencie, kiedy zobaczysz Mickey i Lou. Po pewnym czasie usłyszysz dzwonek na przerwę. Udaj się na plac więzienny, przechodząc do korytarza po południowej stronie pomieszczenia. Poczekaj, aż drzwi na plac się otworzą i skieruj się w jego południowo-zachodni obszar. Przy ognisku zobaczysz siedzącego mężczyznę (3). Porozmawiaj z nim, żeby dowiedzieć się o kluczu i majchrze.

Po rozmowie odwróć się i idź w północny rewir placu. Blisko więziennego muru znajdziesz niezabezpieczoną bramę prowadzącą do strefy zakazanej. Wejdź na nowy obszar i skieruj się do otwartego kontenera (4) i podnieś majcher, który leży na jednej ze skrzyń. Wróć na plac więzienny i skieruj się w jego południowo-wschodni narożnik.

Obok schodów zobaczysz stojące beczki (5). Zwróć uwagę, w jaką stronę patrzy strażnik (6) na murach. Podkradnij się do beczek i wejdź na nie, żeby dostać się na teren za płotem, nie zwracając uwagi strażnika. Skradając się wejdź do składziku w strefie zakazanej. Podejdź do bandyty stojącego w środku na tyle blisko, żeby dokonać eliminacji (dotyk Edenu). Następnie weź klucz i wróć na plac więzienny wspinając się po skrzyniach.

Teraz musisz przekraść się na dach. Idź do drzwi (7), które prowadzą na salę wytwarzania amunicji. Podejdź do żółtego przełącznika (8) i użyj go, żeby otworzyć przejście. Po tym, jak jeden ze strażników wyjdzie z pomieszczenia, zakradnij się do sali. Następnie podkradnij się do wschodniego narożnika pomieszczenia i wyeliminuj bandytę przy bramie.

Następnie odwróć się i skieruj się do pomieszczenia kontrolnego (9), do którego przejdziesz przez korytarz wejściowy (10). Następnie podejdź do panelu sterującego przy zakratowanym oknie i pociągnij za dźwignię. Wyjdź z pomieszczenia i skieruj się do bramy, przy której leży martwy bandyta. Przejdź przez nią i kieruj się w prawą stronę.

Przejdź przez drzwi i kieruj się tym razem w lewo. Wykończ po cichu spawającego bandytę i podążaj w jedynym możliwym kierunku. W końcu wyjdziesz na zewnątrz - uważaj na stojącego przy skrzyniach bandytę (11), którego wyeliminuj po cichu.

Przejdź do kolejnego sektora, gdzie dostaniesz się na dach wchodząc po schodach (12). Zwróć uwagę na bandytę (13) krzątającego się po podwórku i snajpera (14) na murach. Jeżeli ten ostatni będzie patrzył na schody, twoja postać zostanie szybko wykryta. Poczekaj, aż snajper zmieni pozycję, żeby przekraść się na schody.

Powoli idź do góry i ostrożnie wyjrzyj na dach - oznacz bandytę (15), który stoi najbliżej schodów, żeby widzieć jego ścieżkę poruszania się. Uważaj na drugiego przeciwnika (16), który krąży po dachu w oddali, ponieważ może cię szybko zauważyć. Jeżeli jest okazja, także go oznacz.

Aby wyeliminować pierwszego bandytę, poczekaj, aż drugi wróg nie będzie miał cię w zasięgu wzroku. Uważaj także na Franka, który stoi na podwyższeniu, w pewnym momencie może się odwrócić i patrzeć w twoją stronę. Po zabiciu pierwszego przeciwnika, przekradnij się do obszaru (17) ze skrzyniami. Stamtąd łatwo zakradniesz się do drugiego bandyty (18) i wyeliminujesz go po cichu.

Po pozbyciu się wroga podejdź do torby oznaczonej żółtym wskaźnikiem celu i weź wyścigowe ubranie Franka. Teraz musisz pozbyć się nadzorcy. Oznacz głównego bandytę najszybciej jak to możliwe - istnieje ryzyko, że gdy podejdziesz do podwyższenia, Frank się odwróci i wszcznie alarm. Dodatkowo wróg (19) może wybrać się na spacer po dachu. Zajdź go od tyłu, żeby dokonać cichej eliminacji.

Teraz musisz uciec z fabryki. Wróć na schody - upewnij się, że żaden strażnik na ciebie nie patrzy i skorzystaj z tyrolki. Na jej końcu zobaczysz bramę do kolejnego obszaru więzienia. Idź przed siebie i skręć w lewo. Podążaj dalej lewą stroną obszar fabryki, żeby dojść do ślepej uliczki ze skrzyniami. Wespnij się po nich i zeskocz na dziedziniec. Zakradnij się na tył stojącego auta Irwina i wejdź do środka klatki.

Irwin wywiezie cię z terenu fabryki, a po jakimś czasie zatrzyma pojazd w bezpiecznym miejscu. Poczekaj, aż drzwi się otworzą i wyjdź na wolność. Porozmawiaj z mężczyzną, żeby zakończyć misję.


Spis treści: Far Cry New Dawn - Poradnik, Solucja

Następnie: Far Cry New Dawn - Derby jeździeckie

Zobacz także