Skip to main content

Far Cry New Dawn - Timber: Człowiek psu psem

Misja poboczna: uwolnij psa Timbera, przyszłego kła do wynajęcia.

Kolejnego sojusznika znajdziesz na terenie Mordowni, lokacji położonej na północny wschód od Prosperity (zaznaczona niebieskim punktem na mapie poniżej). To ogrodzony płotem kompleks, w którym bandyci trzymają psy na mięso. Na misję warto wziąć ze sobą sojusznika, który będzie wsparciem w walce z przeciwnikami.

Na terenie kompleksu znajdziesz niewielu bandytów. Po dotarciu na miejsce musisz odszukać psa. Wejście do budynku (1) ze zwierzętami znajduje się od strony północnej Mordowni. W trakcie eksploracji skradaj się, żeby nie przyciągnąć uwagi przeciwników.

W środku zauważysz dwóch bandytów, z czego jeden z nich to berserker o trzeciej randze. Przeciwnik tej kategorii strzela ze strzelby i posiada zbroję, więc stanowi większe wyzwanie niż jego kolega. Jeżeli posiadasz miny, wykorzystaj je w walce, ponieważ berserker będzie iść w twoim kierunku. Zanim jednak rozprawisz się z nim, wyeliminuj bandytę w fartuchu, żeby nie zadawał twojej postaci niepotrzebnych obrażeń.

Po stoczeniu walki z przeciwnikami, rozejrzyj się po podwórku - hałas mógł przyciągnąć pozostałych bandytów. Wróć do budynku i strzel w zamek bramy po lewej, aby wejść do pomieszczenia z klatkami. Twoim zadaniem jest pogłaskanie przestraszonego psa, którego znajdziesz w otwartej klatce na wprost. Wystarczy podejść do leżącego zwierzęcia (2) i wcisnąć klawisz E, żeby dokonać interakcji.

Po zapoznaniu się z Timberem musisz uwolnić jego pobratymców. W tym celu otwórz wytrychem lub palnikiem pozostałe klatki, żeby zwierzęta mogły uciec. Aby misja się zakończyła, a Timber trafił na listę spluw i kłów do wynajęcia, pogłaszcz go ponownie.


Spis treści: Far Cry New Dawn - Poradnik, Solucja

Następnie: Far Cry New Dawn - Nana: Pazury kruka, oczy orła

Zobacz też: Far Cry New Dawn - spluwy i kły do wynajęcia: jak werbować i używać

Zobacz także