Skip to main content

Far Cry New Dawn - To dopiero rozrywka

Misja główna: pomóż bandycie Irwinowi.

Kolejną misję fabularną rozpoczniesz po misji Oblężeni, na moście (punkt A na mapie poniżej) nieopodal Jamy kościołamacza (punkt B na mapie poniżej) i posterunku Magazyn (punkt C na mapie poniżej). Musisz wyruszyć na północny-wschód od Prosperity (punkt D na mapie poniżej). Upewnij się, że masz odblokowany i rozwinięty talent Więcej obrażeń zadawanych pięściami. Przydadzą ci się także dodatkowe apteczki.

Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z Irwinem Smallsem, który opowie ci o arenie walk na pięści, na której będziesz walczyć. Następnie podejdź do pobliskiej maszyny (1) i uderz w nią pięścią. Przytrzymaj LPM, aby atak był silniejszy. Po udanym ciosie odwróć się i podejdź do torby na skrzyni, do której musisz włożyć broń. Następnie podążaj za Irwinem tyrolką. Mężczyzna poprowadzi cię kanałami do areny.

Po dotarciu na miejsce Irwin każe ci podążać kanałami w pojedynkę. Przejdź przez bramę i idź przed siebie. Następnie skręć w prawo i jeszcze raz w prawo przy najbliższej możliwej okazji. Dojdziesz do drabiny (2), która prowadzi na powierzchnię. Po wyjściu na zewnątrz spotkasz współpracownika Irwina, czyli dziecko. Udaj się za nim do przetwórni.

Po dotarciu na miejsce zobaczysz zamknięte drzwi (3), prowadzące do drogi do areny. Zanim tam się udasz, bandyci zapiszą cię na walkę. Po otwarciu drzwi podążaj przed siebie, aż dojdziesz do schodów w dół. Zejdź nimi i skręć w lewo, żeby wejdź do środka kompleksu. Podążaj dalej, aż dojdziesz do pomieszczenia ze strażnikiem i klatkami dla zwierząt. Następnie skręć w prawo i stań przed zamkniętymi drzwiami. Poczekaj, aż drzwi areny się otworzą, po czym wyjdź na zewnątrz.

Na arenie zobaczysz porozrzucane apteczki (3) i kije. Jeden z nich jest oparty o słup na środku areny (4) - weź go i przygotuj się do walki. Zwróć uwagę, że broń może się złamać w trakcie zadawania ciosu. W trakcie walki bądź cały czas w ruchu. Staraj się biegać dookoła areny i zatrzymuj się tylko na zadanie ciosu przeciwnikowi. Nie pozwól, żeby wrogowie cię powalili.

Pierwszym przeciwnikiem będzie pies. Zwierzę będzie na przemian atakować i uciekać od ciebie. Wystarczy kilka ciosów, żeby je wyeliminować. Następnie na arenę wbiegnie jeden bandyta, którego możesz bez problemu wyeliminować rzucając kijem (5). Przytrzymaj LPM i wyceluj w przeciwnika. Jak tylko go położysz, podbiegnij do ciała i zabierz mu kij.

Następnie na arenę wybiegnie dwóch bandytów i trzy psy. Jeżeli będziesz mieć szczęście, przeciwnicy zainteresują się sobą. Po chwili na arenę wbiegnie dwójka mężczyzn - pozbądź się ich rzucając kijem i uderzając pięściami. Podnieś kij i zacznij eliminować psy. W większej grupie będą bardziej odważne i będą cię kąsać. Runda pierwsza dobiegnie końca, jak je wszystkie wyeliminujesz.

Runda druga rozpoczyna się wejściem bandyty drugiej rangi. Rzucaj kijem (6) w bandytę i zadawaj mu kopniaki. Bądź w ruchu i nie pozwól mu na wyprowadzenie więcej niż jednego ciosu. Po pozbyciu się przeciwnika podnieś jego nitowaną rurkę. Kolejni przeciwnicy to bandyta pierwszego i drugiego poziomu. Pozbądź się ich przy pomocy narzędzia. Po ich wyeliminowaniu jeszcze raz pojawi się jeszcze jeden identyczny zestaw bandytów.

Po pozbyciu się kolejnej grupy bandyci wrzucą na arenę rozszczelnioną beczkę. Po chwili wybiegnie trzech bandytów i dzik (7). Rzuć kijem w beczkę (8), żeby pozbyć się przeciwników. Bardzo możliwe, że zwierzę przetrwa wybuch. Wyeliminuj wszystkich ocalałych i zdezorientowanych przeciwników.

W trzeciej rundzie bandyci podpalą częściowo arenę, trzymaj się z dala od ognia. Z kompleksu wybiegnie bandyta pierwszego oraz drugiego poziomu. Po nich przygotuj się na atak trzech bandytów (9). Po ich wyeliminowaniu czeka cię starcie z mistrzem areny.

Mistrz areny to elitarny bandyta z tarczą. Rzucaj w niego kijami, gdy odsłoni ciało. Mistrz będzie podążał za twoją postacią, więc skieruj się w pobliże leżącej beczki i rzuć w nią kijem (10), kiedy bandyta będzie blisko niej. Zachowaj odległość, żeby twoja postać nie zginęła od wybuchu. Podbiegnij do oszołomionego i ciężko rannego przeciwnika, żeby zadać mu jak najwięcej ciosów pięściami.

Powtarzaj tę czynność do skutku - bandyci będą wrzucać kolejne beczki na arenę. Po pokonaniu mistrza areny podejdź do miejsca oznaczonym żółtą ikoną (11) i kucnij, żeby klęknąć przed widownią areny. Następnie musisz opuścić arenę. Podążaj za żółtym wskaźnikiem, który poprowadzi cię bezpośrednio do kanałów.

W kanałach skręć najpierw w prawo, potem w lewo oraz ponownie w prawo. Następnie podążaj przed siebie, aż dojdziesz do ściany. Wtedy skręć w lewo, a następnie w prawo, żeby wyjść na zewnątrz. Stamtąd z powrotem wróć na pobliski most, żeby porozmawiać z Irwinem. Po krótkiej pogawędce podejdź do torby i weź swój arsenał. Po chwili misja dobiegnie końca.


Spis treści: Far Cry New Dawn - Poradnik, Solucja

Następnie: Far Cry New Dawn - Sekret Nowego Edenu. Proroctwo

Zobacz także