Far Cry Primal bez kooperacji - twórcy chcą skupić się na kampanii
Nowy świat wymagał zmian.
Prehistoryczna strzelanka Far Cry Primal rezygnuje z trybów wieloosobowych, by twórcy mogli w pełni skupić się na kampanii dla jednego gracza - zapewnia Ubisoft.
„Stworzenie świata w epoce kamienia łupanego, z solidną rozgrywką i zgodnego z duchem serii Far Cry, wymagało od nas zmiany podstawowych założeń zabawy” - napisał na Steamie Jason Paradise, odpowiedzialny we francuskiej firmie za kontakty ze społecznością.
„Nie było to proste zadanie i wymagało ustalenia wyraźnych priorytetów. Dlatego też już we wczesnej fazie projektu podjęliśmy trudną decyzję o skoncentrowaniu wysiłków na kampanii dla pojedynczego gracza.”
Wydany w listopadzie 2014 roku Far Cry 4 zaskoczył nieco graczy ofertą kooperacji, dla maksymalnie dwóch osób. Tryb ten był całkowicie odizolowany od głównej fabuły. Ostatnia odsłona oferowała też asymetryczne atrakcje dla wielu osób, w trzech trybach.
Szczegóły na temat rozgrywki w Far Cry Primal są jeszcze tajemnicą, ale ważnym elementem zabawy ma być oswajanie przedstawicieli 17 gatunków zwierząt. Podopieczni pomogą nam w walce, ale nie tylko - sowa umożliwi na przykład podejrzenie sytuacji z lotu ptaka.
Produkcja ukaże się 23 lutego na PlayStation 4 i Xbox One oraz 1 marca na PC.