Far Cry Primal - Wieś, Sakwa i Pomoc
Do czego służą trzy zakładki z menu rozgrywki.
Zakładka Wieś, czwarta z kolei w menu rozgrywki, to dziewięć ikon obrazujących w większości kluczowych mieszkańców twojej wioski. Oczywiście dostęp do nich masz dopiero wtedy, gdy nakłonisz ich do zamieszkania w twojej osadzie, co uczynisz w jednej z początkowych faz głównego wątku gry.
Po skierowaniu na którąś z postaci, zauważysz jego miejsce bytowania, chatę lub jaskinię. Do ich stworzenia lub ulepszenia potrzebujesz zawsze konkretnych składników, które możesz zauważyć na ekranie po prawej stronie, w jego dolnej części. Za każde rozbudowanie chaty czy jaskini otrzymasz nagrody w postaci punktów doświadczenia, przydatne przedmioty czy zwiększoną populację wioski.
Ostatnią ikoną jest populacja plemienia Łindźa, czyli mówiąc w skrócie liczba mieszkańców w twojej osadzie. Osiąganie każdego kolejnego poziomu liczby współplemieńców odblokuje dodatkowe nagrody, głównie w postaci przedmiotów wysyłanych codziennie do składu nagród.
Sakwa
Sakwa to zobrazowanie przedmiotów, które aktualnie posiadasz przy sobie. Dzielą się na kilka grup, w tym zasoby broni, żywność, zasoby wioski i skóry zwierząt. O wiele bardziej przydatne znajdujemy jednak po prawej stronie tego okna, gdzie nie tylko natkniemy się na graficzne zobrazowanie przedmiotu, ale i przydatny opis.
Może on traktować o lokalizacji danego przedmiotu, co ułatwia znacznie poszukiwania i zastosowaniu. Żółtą czcionką z kolei są zapisane przydatne i bardzo praktyczne wskazówki różnego typu.
Pomoc
Ostatnia zakładka, Pomoc, to swego rodzaju kompendium gry. Znajdziesz tam podpowiedzi składające się z trzech obrazków i opisów, które wyświetlały ci się wcześniej, podczas gry. Do każdej z nich możesz wrócić w każdym momencie, właśnie dzięki oknie pomocy. Okazuje się to przydatnym rozwiązaniem, gdy nie jesteśmy pewni zapamiętania jakiejś wskazówki.
Następnie: Far Cry Primal - Jak rozpocząć nową misję?
Powrót do spisu treści: Far Cry Primal - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety