Film o Mario prawie jak Marvel. Aktor obiecuje scenę po napisach
Która zasugeruje, co zobaczymy w sequelu.
Chris Pratt, aktor wcielający się w główną rolę wąsatego hydraulika w nadchodzącym filmie „Super Mario Bros” ujawnił, że po napisach końcowych widzowie zobaczą dodatkową scenę, dającą przedsmak tego, co zobaczymy w ewentualnym sequelu. Jest to podobny zabieg, jaki od dawna stosuje w swoich filmach wytwórnia Marvel.
Z Prattem oraz aktorem głosowym Luigi’ego Charliem Dayem rozmawiała redakcja portalu CBR. Początkowo głos Maria zażartował, że sequel będzie oparty na serii Mario Golf, co dla jego ekranowego partnera wydawało się bardzo ekscytującym pomysłem, ale potem dodał, że faktyczna kontynuacja może celować w inne tony.
„Słuchajcie, na końcu filmu jest scena po napisach, która da wam przedsmak tego, o czym może być sequel. I przyznam, że jestem tym bardzo, bardzo podekscytowany. Mowa tam o rezydencji Luigi’ego (ang. Luigi’s Mansion - przyp. red), to była gra na Nintendo Gamecube. Myślę, że to byłoby super” - powiedział aktor.
Oczywiście ciężko stwierdzić, czy aktor mówił o scenie na poważnie, czy kontynuował wcześniejszy żart z Mario Golf - w końcu Luigi’s Mansion jest jednym z najpopularniejszych spin-offów gier o kultowym bohaterze grzybowego królestwa. Jeśli jednak to prawda, to twórcy z pewnością będą mieli duże pole do popisu, gdyż solowa przygoda zielonego hydraulika zawiera dość sporo elementów fabularnych, które można by przenieść na ekrany kin.
Przypomnijmy, że film „Super Mario Bros” zadebiutuje w kinach już 26 maja 2023 roku. W głównych rolach, oprócz wspomnianego już Chrisa Pratta i Charliego Daya usłyszymy także Anyę Taylor-Joy („Gambit Królowej”) jako Księżniczkę Peach, Jacka Blacka („Jumanji”) w roli Bowsera oraz Setha Rogena („The Disaster Artist”), którego głosem przemówki Donkey Kong. Za reżyserię odpowiadają Aaron Horvath oraz Michael Jelenic („Teen Titans Go!”).
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.