Final Fantasy 15 bez tradycyjnych ustawień poziomu trudności
Ale z modyfikowaniem walki.
Debiutujące w tym roku Final Fantasy 15 nie zaoferuje standardowych poziomów trudności, a jedynie opcję przełączania różnych „trybów” podczas walki - wynika z wypowiedzi głównego projektanta.
„Odpowiednikiem poziomów trudności w FF15 jest system zmiany trybów walki” - napisał na oficjalnym forum Masashi Takizawa.
„Dzięki temu możemy się upewnić, że zarówno osoby preferujące zręcznościową, techniczną rozgrywkę znajdą tu coś dla siebie, tak samo jak gracze chcący wolniejszego, spokojniejszego tempa potyczek.”
Takizawa zapewnia, że takie podejście wprowadzono po krytyce wersji demonstracyjnej Episode Duscae, gdzie gracze narzekali na nagłe skoki i zmiany poziomu trudności rozgrywki.
Szczegóły na temat poziomów trudności to odpowiedź na jedno z pytań graczy, zadawanych przez fanów jeszcze w grudniu ubiegłego roku.
Dowiadujemy się także, że główne miasto Altissia to mnóstwo lokacji do zwiedzenia i sporo atrakcji, w tym kilka kawiarni, port z rynkiem, parki, podróże gondolą i restauracje.
Final Fantasy 15 debiutuje w tym roku na PlayStation 4 i Xbox One. Dokładną datę premiery poznamy w marcu.