Final Fantasy 15 - umiejętności: Combat (walka)
Umiejętności Noctisa związane z walką.
Umiejętności Combat dotyczą talentów związanych z walką. W tym miejscu zwiększymy siłę ofensywną naszej postaci, Noctisa, gdyż wszystkie zdolności są związane tylko z nim. Zatem, nie rozwiniemy pozostałych postaci z drużyny. Z racji, że do walk dochodzi często w tym jRPGu, warto rozdysponować kilkadziesiąt AP, aby lepiej radzić sobie na polu bitwy.
Dzięki zdolnościom z drzewka umiejętności Combat rozwiniemy phase, rodzaj uników, zwiększymy zadawane obrażenia od warp-strike czy blindside, a także nauczymy się ataków wykonywanych w powietrzu.
- Light Phase (1) - zmniejszenie kosztu MP, gdy używasz phase.
Wymaga: 8 AP. Dotyczy: Noctis; - Experimagic (2) - Ilość MP wzrasta wraz z liczbą poziomów, które uzyskał Noctis. Efekty podobnych zdolności nie kumulują się.
Wymaga: 99 AP. Dotyczy: Noctis; - Utralight Phase (3) - znaczne zmniejszenie kosztu MP, gdy używasz phase.
Wymaga: 32 AP. Dotyczy: Noctis; - Airstep (4) - używając kombinacji: WSAD oraz lewego przycisku myszki, zrób krok w powietrzu po ataku mieczem lub bronią drzewcową. Umiejętność jednorazowego użycia.
Wymaga: 6 AP. Dotyczy: Noctis; - Airslip (5) - uniknięcie wrogiego ataku w powietrzu poprzez przytrzymanie prawego klawisza myszki.
Wymaga: 16 AP. Dotyczy: Noctis; - Death Drop (6) - wykonaj drugi Airstep po drugim ataku mieczem lub bronią drzewcową w powietrzu.
Wymaga: 52 AP. Dotyczy: Noctis; - Airdance (7) - po atakach w powietrzu mieczem lub bronią drzewcową można użyć umiejętności Airstep nieograniczoną ilość razy.
Wymaga: 333 AP. Dotyczy: Noctis; - Dedath Drop (8) - będąc w powietrzu i naciskając lewy przycisk myszki można powalić przeciwników, jeśli korzystasz z miecza lub broni drzewcowej.
Wymaga: 28 AP. Dotyczy: Noctis; - Osmostrike (9) - MP będę regenerować się, gdy łączysz powietrzne ataki.
Wymaga: 52 AP. Dotyczy: Noctis; - Chained Fury (10) - zwiększenie obrażeń, podczas gry wykonujemy nieprzerwaną serię ataków.
Wymaga: 10 AP. Dotyczy: Noctis; - Warp Factor (11) - zwiększenie obrażeń od ataków warp-strike.
Wymaga: 24 AP. Dotyczy: Noctis; - Daemon Destroyer (12) - ataki warp-strike łamią demonom kończyny.
Wymaga: 24 AP. Dotyczy: Noctis; - Warp Factor II (13) - znaczne zwiększenie obrażeń od ataków warp-strike.
Wymaga: 52 AP. Dotyczy: Noctis; - Point-Blank Warp-Strike (14) - ataki typu warp-strike będą zawierały trafienia krytyczne na bliskim obszarze.
Wymaga: 333 AP. Dotyczy: Noctis; - Stalker (15) - zwiększenie obrażeń od ataków tył przeciwnika (blindside).
Wymaga: 28 AP. Dotyczy: Noctis; - Super Stalker (16) - znaczne zwiększenie obrażeń od ataków tył przeciwnika (blindside).
Wymaga: 64 AP. Dotyczy: Noctis; - Blink (17) - nie zużywa MP w ostatniej sekundzie korzystania z phase.
Wymaga: 16 AP. Dotyczy: Noctis; - Warp Decoy (18) - pozostawia hologram, który odwraca uwagę przeciwników, gdy korzystamy z przenoszenia się (warp).
Wymaga: 48 AP. Dotyczy: Noctis; - Static Edge (19) - znaczne zwiększenie obrażeń po wejściu w stan stasis.
Wymaga: 64 AP. Dotyczy: Noctis; - Blink Boost (20) - MP w małym stopniu regenerują się, gdy korzystamy z umiejętności Blink (17).
Wymaga: 32 AP. Dotyczy: Noctis; - Impervious (21) - przytrzymując prawy przycisk myszki, neguje obrażenia zadane natychmiast po otrzymanym uderzeniu.
Wymaga: 333 AP. Dotyczy: Noctis;
- Spis treści: Final Fantasy 15 - poradnik i najlepsze porady
- Poprzednie: Final Fantasy 15 - umiejętności: Techniques (techniki)
- Następne: Final Fantasy 15 - umiejętności: Teamwork (współpraca zespołowa)
Drzewko umiejętności Combat znajduje się w ASCENSION w głównym menu gry (main menu).