Skip to main content

Final Fantasy 15 - umiejętności: Teamwork (współpraca zespołowa)

Umiejętności zespołowe związane z walką.

Zdolności z tej kategorii związane są ze współpracą drużynową. Tutaj rozwiniemy link-strike, czyli umiejętność wspólnego ataku Nocisa z wybranym towarzyszem. Co więcej, znajdziemy talenty, dzięki którym możemy jeszcze lepiej wykorzystać bronie przypisane poszczególnym sprzymierzeńcom (Gladiolus - wielki miecz, Ignis - sztylety, Prompto - broń palna).

Umiejętności z kategorii Teamwork podzielone są cztery gałęzie. Jedna z nich dotyczy wszystkich członków drużyny, a pozostałe trzy są poświęcone Gladiolusowi, Ignisowi i Prompto.

Umiejętności Teamwork.
  • Link Up (1) - zwiększenie obrażeń link-strike (zdawanych wspólnie z wybranym towarzyszem).
    Wymaga: 8 AP. Dotyczy: Noctis, Gladiolus, Ignis, Prompto;
  • Super Link Up (2) - znaczne zwiększenie obrażeń link-strike (zdawanych wspólnie z wybranym towarzyszem).
    Wymaga: 32 AP. Dotyczy: Noctis, Gladiolus, Ignis, Prompto;
  • Link Up (3) - trafienia krytyczne zawsze towarzyszą atakom link-strike (zdawanych wspólnie z wybranym towarzyszem).
    Wymaga: 333 AP. Dotyczy: Noctis, Gladiolus, Ignis, Prompto;
  • Limitless Link (4) - zadawanie ogromnych obrażenia od link-strike (zdawanych wspólnie z wybranym towarzyszem).
    Wymaga: 999 AP. Dotyczy: Noctis, Gladiolus, Ignis, Prompto;
  • Deathblow (5) - niszczycielski podmuch, który zadaje obrażenia odsłoniętym wrogom.
    Wymaga: 16 AP. Dotyczy: Gladiolus, Ignis, Prompto;
  • Ultimate Deathblow (6) - znacznie mocniejszy niszczycielski podmuch, który zadaje obrażenia odsłoniętym wrogom.
    Wymaga: 99 AP. Dotyczy: Gladiolus, Ignis, Prompto;
  • First Shot (7) - uzyskaj pierwsze uderzenie (strzał) z broni palnej przeciwko wrogom, którzy znajdują się w pobliżu. Powiększa pasek techniczny.
    Wymaga: 24 AP. Dotyczy: Prompto;
  • Shock Drop (8) - zwiększenie obrażeń od porażenia prądem wrogów, przy użyciu maszynerii (machinery), gdy Noctis atakuje w powietrzu.
    Wymaga: 99 AP. Dotyczy: Prompto;
  • Sharp Drop (9) - znaczne zwiększenie obrażeń od porażenia prądem wrogów, przy użyciu maszynerii (machinery), gdy Noctis atakuje w powietrzu.
    Wymaga: 99 AP. Dotyczy: Prompto;
  • Scintilla (10) - umożliwia kontratakowanie oraz ogłuszanie przeciwników przy użyciu broni palnej.
    Wymaga: 18 AP. Dotyczy: Prompto;
  • Ballistic (11) - szybko wywołuje obrażenia na polu walki przy pomocy broni palnej. Powoduje u wrogów efekt flinch.
    Wymaga: 64 AP. Dotyczy: Prompto;
  • Reflex (12) - umożliwia kontratakowanie przy pomocy wielkiego miecza.
    Wymaga: 6 AP. Dotyczy: Gladiolus;
  • Engage (13) - uzyskaj pierwsze uderzenie, jeśli atakujesz wielkim mieczem.
    Wymaga: 18 AP. Dotyczy: Gladiolus;
  • Intercept (14) - chroń lidera drużyny za pomocą tarczy.
    Wymaga: 64 AP. Dotyczy: Gladiolus;
  • Antogonize (15) - Gdy Noctis broni się, Gladiolus zadaje paraliżujące kopniaki.
    Wymaga: 24 AP. Dotyczy: Gladiolus;
  • Acute Antogonize (16) - Gdy Noctis broni się, Gladiolus zadaje paraliżujące kopniaki, które zadają większe obrażenia niż jej podstawowa wersja.
    Wymaga: 99 AP. Dotyczy: Gladiolus;
  • Analyze (17) - automatycznie skanowanie większości słabości przeciwników.
    Wymaga: 6 AP. Dotyczy: Ignis;
  • Lancet (18) - Ignis kontratakuje i zabiera punkty życia wrogom za pomocą broni drzewcowej.
    Wymaga: 18 AP. Dotyczy: Ignis;
  • Regenerate (19) - leczy towarzyszy za pomocą ukrytego przedmiotu regenerującego punkty życia.
    Wymaga: 99 AP. Dotyczy: Ignis;
  • Venom Fang (20) - zatruwa wrogów za pomocą sztyletów, gdy Noctis atakuje serią ataków.
    Wymaga: 24 AP. Dotyczy: Ignis;
  • Virulent Venom (21) - zwiększenie obrażeń umiejętności Venom Fang.
    Wymaga: 64 AP. Dotyczy: Ignis;


Drzewko umiejętności Combat znajduje się w ASCENSION w głównym menu gry (main menu).

Zobacz także