Final Fantasy 7 Rebirth z nowym poziomem trudności i masą screenów
Jest też filmowe podsumowanie poprzedniej części.
Square Enix otworzyło kolejny worek z informacjami na temat Final Fantasy 7 Rebirth, czyli drugiej części remake'u kultowego jRPG z czasów PS1. Przygotowano też filmowe podsumowanie wydarzeń poprzedniej odsłony.
W grze powróci znany z Final Fantasy 7 Remake wybór pomiędzy aktywnym i klasycznym trybem walki, a także poziomy trudności: łatwo oraz normalny. Twórcy zadbali jednak o zupełnie nowy tryb dynamiczny, w którym siła przeciwników będzie skalowana automatycznie na podstawie umiejętności graczy oraz poziom ich postaci, co powinno zapewnić stały poziom wyzwania przez całą grę.
Twórcy Final Fantasy 7 Reborth przygotowali też krótki, choć treściwy film, w którym Red XIII przypomina wydarzenia z Final Fantasy 7 Remake. Materiał znajdziemy też w głównym menu nadchodzącej odsłony, dzięki czemu z łatwością przypomnimy sobie (lub dowiemy się), na jakim etapie jest historia i jakie przygody bohaterowie mają już za sobą. Jeśli jednak nie graliście w FF7 Remake, ale macie taki zamiar, to ostrzegamy przed poważnymi spoilerami.
W serwisie obrazkowym Imgur możemy też zobaczyć liczne nowe screenshoty z gry, na których dominują ujęcia przedstawiające lokacje pokroju miasteczka Kalm czy kopalni mythrilu oraz odświezone postacie poboczne, np. Priscilla z Junon czy rodzeństwo Billy i Chloe z Farmy Chocobo.
Ponadto na wspomnianym Imgurze znajdziemy masę screenów z rozgrywki, na których zobaczymy między innymi nowe materie, system kustomizacji Chocobo, a nawet efektowne ujęcia z walki oraz ataków Synergy. Z kolei na oficjalnym Twitterze/X Final Fantasy 7 opublikowano serię postów przybliżającą historie postaci drugoplanowych oraz niektórych lokacji. Square Enix coraz mocniej promuje FF7 Rebirth, które zadebiutuje już 29 lutego 2024 roku (ciężko będzie obchodzić rocznice wydania gry).