Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 14: zadania poboczne, Leslie i kanały
Na wyższy poziom.
Po walce z bossem Failed Experiment w Final Fantasy VII Remake i opuszczeniu laboratorium bohaterowie trafiają do domu Aerith. Po scence, kiedy obudzisz się w nocy, wyjdź do ogrodu i porozmawiaj z Tifą.
Po kolejnej scence, już rano, ruszacie, by postarać się znaleźć drogę na wyższy poziom miasta. Idź prosto, do slumsów, aż zacznie się kolejna scenka z przemową z kłamstwami na temat Avalanche. To właśnie po tej scence musisz porozmawiać z kobietą stojącą zaraz za wami (1).
Zadania poboczne
Wszystkie misje poboczne najlepiej wykonać właśnie teraz. Jest ich sporo, bo aż dziewięć. Co więcej, niektóre się przeplatają, a wszystkie nie są pokazane na mapie, dlatego zachęcamy do zapoznania się z opisami tych zadań w naszym poradniku:
- Final Fantasy 7 Remake - Missing Children, gdzie są dzieci
- Final Fantasy 7 Remake - Chocobo Search, gdzie znaleźć ptaki
- Final Fantasy 7 Remake - Secret Medicine, składniki dla doktora
- Final Fantasy 7 Remake - Subterranean Menace, boss: Type-0 Behemoth
- Final Fantasy 7 Remake - Tomboy Bandit, gdzie jest złodziej
- Final Fantasy 7 Remake - The Power of Music, gdzie znaleźć płyty
- Final Fantasy 7 Remake - Wavering Heart, zawody w podciąganiu
- Final Fantasy 7 Remake - Malicious Goons, jak pokonać Tonberry
- Final Fantasy 7 Remake - Corneo's Secret Stash, jak otworzyć złote bramy
Willa Corneo i kanały
Kiedy wykonasz zadania poboczne, poza Corneo's Secret Stash, możesz udać się do Wall Market, do willi Corneo. Będzie pusta. Wejdź do środka i po schodach na górę. Tutaj przejdź środkowymi drzwiami, do sypialni Corneo, a spotkasz tam Lesliego.
Zacznie się scenka - po niej porozmawiaj z Lesliem, żeby potwierdzić zejście do kanałów. Upewnij się, że rozdałeś punkty broni i masz wyposażone wszystkie materie. Po zejściu na dół idź za Lesliem, a potem kontunuuj sam drogę prosto - w górę po gruzach (2).
Następnie zejdź do wysuszonego zbiornika i przejdź pod tamą, a następnie wejdź po drabinie. Dokładnie tą samą trasą już szedłeś wcześniej z Aerith i Tifą. Zmierzasz do wyjścia z kanałów.
Dalej zaczną się pierwsze starcia. Pamiętaj tylko, że Sahagini są wrażliwi na ogień, a inne potwory na zimno. To bardzo ułatwi (i tak proste) starcia. Idź dalej kanałami i pokonuj kolejne potwory, aż dotrzecie do drzwi, które otwierałeś w rozdziale 10 kluczem Skeleton Key. Idź za Lesliem, a zobaczysz, że zamknięta wcześniej brama jest teraz otwarta (3). Idź tędy dalej.
Potwór-złodziej i gonitwa
Gdy przejdziecie dalej, pokonacie grupę potworów i przejdziecie innym wejściem do kanałów. Po scence jednak Leslie zostanie okradziony przez potwora - i musicie ścigać złodziejaszka. Biegnij za nim. Po drodze musicie pokonać grupy prostych przeciwników.
W pomieszczeniach z fluorescencyjnym grzybem na ścianach zmierzycie się między innymi z potworami podobnymi do tego, którego ścigacie. Te mini-Abzu są wrażliwe na ogień (4), użyj zdolności Assess, by uzyskać pełen opis.
Dalsza część jest liniowa, ponieważ cały czas gonicie ten sam cel. W końcu docieracie do większego pomieszczenia w kanałach, w którym musicie pokonać Mischievous Shota - jest praktycznie identyczny, jak Abzu Shoty, ma tylko więcej punktów życia. Nie jest jednak bardziej niebezpieczny. Używaj czarów ognistych i zdolności Maximum Fury z broni Big Bertha Barreta.
Po scence idź za Lesliem, po drabinie i dalej, aż do drzwi. Poczekaj chwilę i przejdź przez nie. Odpocznij na ławce, zrób zapasy i idź dalej, a rozpocznie się walka z bossem, którego już znasz.
Następnie: Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 14: walka z bossem, drugie starcie z Abzu
Spis treści: Final Fantasy 7 Remake - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 13: walka z bossem, Failed Experiment