Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 11: cmentarz pociągów, duchy, hangar
Przejście przez Train Graveyard.
Po wyjściu z kanałów w Final Fantasy VII Remake zacznie się jedenasty rozdział kampanii. Trafisz na cmentarzysko pociągów. Skorzystaj z ławki i automatu z przedmiotami, a potem ruszaj jedyną dostępną ścieżką. Wejdź po drabinie na wagon.
Podejdź do towarzyszek i zejdź po drugiej stronie, następnie przejdź przez kolejny wagon. Wyjdziesz z niego wyjściem na końcu po prawej stronie. Droga do celu prowadzi w lewo, ale warto pójść prosto przez kolejny wagon i zajrzeć za kontenery (1), by zdobyć Mythril Rod - jedną z lepszych broni dla Aerith.
Potem wracaj z powrotem, pokonaj szczury i wejdź po drabinie (2). Zejdź po drugiej stronie i podejdź do drzwi magazynu. Zaatakują cię potwory - unikaj ich ataków, by nie dać się przygwoździć. Potem wejdź do budynku i przejdź w lewo, pod zawaloną blachą. Wyjdź, idź w lewo i przez wagon - przeciśnij się tam przy ścianie.
Gdy wyjdziesz i zobaczysz znaki na ziemi, znów musisz walczyć z potworami. Później możesz pójść przez wagon (3) po skrzynię, ale główna droga prowadzi po kolejnej drabinie (4).
Po drugiej stronie biegnij do przodu za Aerith. Niespodzianka! Kolejna grupa potworów. Czary lodowe są tutaj idealne. Po walce idź prosto do kolejnej drabiny - wcześniej możesz skręcić ścieżką w lewo, by zebrać HP UP Materia na końcu. Gdy przejdziesz na kolejny wagon idź prosto, aż zacznie się scenka. Po niej idź w lewo i spróbuj otworzyć pomalowane znakami drzwi do hangaru.
Walka z duchem, zasilanie dźwigu
Gdy wejdziesz do środka, idź prosto, do końca. Zaraz będziesz walczyć z pierwszym duchem. Duchy są wrażliwe na ogień, ale ważniejsze jest uważanie na to, jaki buff aktywują - gdy obok ich nazwy widać ikonę diamentu (5), nie atakuj go w ogóle zaklęciami. Z kolei gdy niebieska ikonka wygląda jak mała tarcza, wtedy nie używaj ataków bronią.
Po walce i scence musisz zawrócić i udać się z powrotem do wyjścia, które jednak się zamknie. Wejdź więc do wagonu w miejscu, w którym staną Tifa i Aerith. Przejdź na drugą stronę i wejdź po schodach na piętro. Spróbuj uruchomić dźwig przełącznikiem (6). Nie uda się. Musisz okrążyć teren idąc dalej (7). Dotrzesz do pomieszczenia z dwoma duchami, musisz je pokonać.
Następnie idź przez kolejne drzwi i przejdź nad hangarem na drugą stronę, do kolejnego magazynu. Tam też czeka cię walka z duchami, więc się przygotuj i pamiętaj - ikona tarczy oznacza, że masz atakować czarami, a ikona diamentu, że masz atakować atakami fizycznymi. Po walce wyjdź przejściem prowadzącym w stronę ikony celu. Zejdź niżej po schodach po lewej stronie.
Wejdź po drabinie i przejdź po kontenerach na drugą stronę. Pokonaj grupkę potworów i znów wejdź na górę. Koniecznie skorzystaj z ławki, bo przed tobą trudna walka z bossem. Zacznie się, gdy wejdziesz do pomieszczenia kontrolnego, przy którym stoi ławka - walka aktywuje się, gdy podejdziesz, by przełączyć dźwignię w oznaczony miejscu.
Następnie: Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 11: walka z bossem, Ghoul
Spis treści: Final Fantasy 7 Remake - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 10: tamy, labirynt kanałów, pompa