Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 9: Turniej, jak wygrać wszystkie walki
Starcia z bandytami i robotami.
Po rozmowach z członkami Trio w Final Fantasy VII Remake trafiasz na arenę Wall Market. Musicie wziąć udział w turnieju. Po zjechaniu windą do podziemi zostaniecie zawołani i musicie wejść do pokoju, gdzie czeka Johnny.
Po chwili usłyszycie, że komentatorka was wywołuje - przed wami pierwsza walka. Jeśli jesteś gotowy, przejdź do głównej bramy i porozmawiaj ze stojącym przy niej mężczyzną.
Beastmaster i Bloodhounds
Pierwsza potyczka jest prosta, o ile dobrze stosujesz uniki i bloki. Szczególnie psy atakują wyjątkowo szybko, więc zwracaj na to uwagę. Pamiętaj, że wrogowie są tutaj wrażliwi na ogień.
Jeżeli kupiłeś nową laskę Aerith u kupca Moogle Medali, to warto przełączyć się na sterowanie nią i poczekać, aż psy zbliżą się do dziewczyny - i wtedy użyć talentu Sorcerous Storm (1), który zadaje obrażenia obszarowe.
Cloud szybko rozprawi się z Beastmasterem, jeśli będziesz blokował jego ciosy i wyprowadzał kontry w trybie walki Punisher Mode.
Po wygranej walce wyjdź z areny i wejdź na chwilę do pokoju. Skorzystaj z czarów i eliksirów, by w razie potrzeby się uleczyć. Usłyszysz komunikat o drugiej bitwie.
Bandyci Beck's Badasses
Okazuje się, że druga walka to starcie z bandytami, których pokonaliście w tunelach. Niestety teraz przyszli z wieloma kolegami. Tutaj bardzo ważna będzie zdolność Sorcerous Storm Aerith, by zadawać obrażenia kilku wrogom naraz. Pamiętaj tylko, że wykonujesz ten atak w miejscu, w którym stoisz, nawet jeśli teoreytcznie wycelujesz w oddalonego wroga, więc uważaj.
Problemem jest liczba wrogów, bo wcale nietrudno ich pokonać. Czasem można jednak mieć problem ze znalezieniem ułamka sekundy, który pozwoliłby w spokoju wypić miksturę. Uważaj przede wszystkim na atak granatem (2) - patrz na to uważnie i jeśli granat wyląduje obok ciebie, szybko się oddal. Bardzo duże obrażenia zadaje też szarża Bayonet (3), więc przygotuj się do wykonania uniku.
Zdolność Triple Slash Clouda jest tutaj przydatna, bo zawsze znajdzie się jakiś cel do trafienia. Możesz też stosować Firę, by zaatakować ogniem paru stojących obok siebie przeciwników. Po starciu znów zejdź z areny - zacznie się scenka. Po niej znajdziesz się w pokoju z ławką, więc koniecznie z niej skorzystaj. Dokup też mikstury w razie potrzeby. Warto też, by obie postacie miały wyposażoną Lightning Materia.
Cutty i Sweepy
Wracaj na arenę, gdy znów zostaniesz wywołany. Ostatni (teoretycznie, ale o tym za moment) wrogowie to Cutty i Sweepy, czyli dwa roboty typu Cutter i Sweeper. Walczyłeś już z nimi w przeszłości, więc doskonale wiesz, żeby używać czaru Thunder.
Najważniejsze w tej walce to nie dać się trafić szarżą (4). Bądź więc gotów do wykonywania uniku. Cloudem przełącz się na Punisher Mode i w tym trybie blokuj ataki wręcz. Aerith niech lepiej trzyma się z daleka i używa zaklęcia Thunder, a jeśli przeciwnik się zbliży - warto zaatakować Sorcerous Stormem.
Po walce wyjdź z areny. Zacznie się scenka i okaże się, że przed tobą jeszcze jedna, nieprzewidziana walka. Odpocznij na łóżku i kup maksimum mikstur leczących, bo przed tobą prawdziwa walka z bossem.
Następnie: Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 9: boss, Hell House
Spis treści: Final Fantasy 7 Remake - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 9: Wall Market, The Trio