Z okładki Football Manager 2019 znika „twarz” serii
Po 14 latach.
Przedstawiciele firmy Sega zapowiedzieli Football Manager 2019 - kolejną odsłonę cyklu piłkarskich menedżerów od Sports Interactive. Gra zadebiutuje 2 listopada, wyłącznie na PC.
Tego samego dnia ukażą się jeszcze dwie inne edycje tytułu. Na komputerach oraz urządzeniach z systemami iOS i Android pojawi się uproszczony nieco Touch, a na same smartfony i tablety trafi wydanie o nazwie Mobile.
Warto zaznaczyć, że na okładce produkcji - po raz pierwszy od 2005 roku - zabraknie wizerunku słynnego menedżera. Przygotowana przez twórców grafika pokazuje moment wyjścia na murawę z perspektywy trenera. Do tego przeprojektowane logo serii.
Na temat Football Manager 2019 nie ujawniono zbyt wielu szczegółów. Deweloperzy obiecują jednak „szereg nowych i udoskonalonych funkcji”, które powinny zwiększyć realizm rozgrywki. Poza tym pojawi się niemiecka Bundesliga.
Osoby składające zamówienie przedpremierowe wezmą udział w testach gry. Beta rozpocznie się około dwa tygodnie przed debiutem pełnej wersji, a osiągnięte w trakcie zabawy postępy będzie można przenieść do finalnej odsłony.
Więcej informacji o powstającym projekcie studio Sports Interactive przedstawi pod koniec września.