For Honor otrzyma wkrótce serwery dedykowane
Na rocznicę premiery.
Sieciowa gra akcji For Honor będzie świętowała 14 lutego pierwszą rocznicę premiery. Dzień później produkcja otrzyma sporą aktualizację, wprowadzającą między innymi spore zmiany w balansie postaci.
Tego dnia rozpocznie się piąty „sezon” zmagań, a patch - nazwany „Age of Wolves” - doda także kolejne przedmioty kosmetyczne i zmiany w systemie walki, w tym gruntowne przeprojektowanie rozgrywki w przypadku pięciu klas.
Kensei oraz Pogromca doczekają się całkiem nowego zestawu animacji i ciosów, a znaczące modyfikacje dotyczą także Nobushi, Berserka i Highlandera. W kolejnych sezonach aktualizacji podobne odświeżenie czeka pozostałe archetypy.
Jednym z największych problemów For Honor już od dnia premiery jest właśnie kod sieciowy, a zwłaszcza bazowanie na P2P do łączenia graczy. Stąd właśnie przejście na nową infrastrukturę.
Warto pamiętać, że określenie „serwery dedykowane” zdewaluowało się w ostatnich latach. Kiedyś oznaczało, że zainteresowany gracz mógł wynająć lub samodzielnie uruchomić własny serwer.
Teraz taka definicja po stronie Ubisoftu znaczy to po prostu, że gramy na serwerach producenta, bez konieczności wyszukiwania hosta wśród graczy, co przełoży się na brak przerw w czasie zabawy.
Warto pamiętać, że serwery dedykowane nie pojawią się już 15 lutego, razem z aktualizacją. Twórcy nie ogłosili jeszcze konkretnej daty, ale zmiany mają zostać wprowadzone w czasie trwania piątego sezonu.
Patch wprowadzi także kolejne atrakcje dla początkujących graczy - serię prób i wyzwań do ukończenia. Do tego arena, gdzie zmierzymy się z wybranymi postaciami, stosującymi wskazane techniki. Wszystko to w ramach treningu.
Wśród zmian wymieniono także przedmiot przyśpieszający zdobywanie punktów doświadczenia, zmianę rywalizacji rankingowej z trybu Dominacji na Hołd, podniesienie maksymalnego poziomu doświadczenia oraz odświeżenie systemu postępów.