Skip to main content

For Honor - samuraje: Kensei

Najlepsze taktyki, strategie i ataki japońskiego wojownika o dużym zasięgu.

Pierwszy z samurajów, podobnie jak pierwsze postacie innych klas, jest dość uniwersalna. Jest jednak zdecydowanie powolniejsza od jego odpowiedników, choć wynagradza to inną, zdecydowanie pozytywną cechą - długim zasięgiem swoich ataków. Kensei to postać o najprawdopodobniej największym zasięgu ataków.

Posiada wiele atrakcyjnych serii ataków, ale prawdziwym hitem w jego wykonaniu są silne ciosy z góry. Przeprowadzone odpowiednio dobrze stanowią ogromne zagrożenie dla przeciwnika, który może mieć problemy z obroną przed takim atakiem, zwłaszcza, gdy taki cios jest ciosem kończącym.

Wielu graczy dość szybko się do takiego ataku przyzwyczaja, a że cios ten trwa zauważalnie dłużej, próbują się od niego wybronić. W ten sposób, grając jako Kensei, możesz szybko anulować zamierzony atak poprzez wciśnięcie przycisku ataku lekkiego i poprawić jeszcze raz, aby uderzyć przeciwnika w któryś bok.

Rozpoczynając potyczkę jeden na jednego warto rozpocząć od sprintu na przeciwnika zakończonego użyciem ciężkiego ataku. Z kolei w walce w zwarciu, podczas trzymania gardy, warto pokusić się o doskok z ciosem, który potrafi w bardzo skuteczny sposób wyprowadzić przeciwnika z równowagi.


Kensei: Talenty

Poniżej możesz zapoznać się z talentami dostępnymi dla pierwszej postaci samurajów. Pamiętaj, że w danym momencie możesz używać tylko jednego talentu z każdej z czterech wymienionych grup.

  • Szybka regeneracja - Pasywne. Kondycja odnawia się szybciej.
  • Stos trupów - Pasywne. Zabijanie żołnierzy zapewnia zdrowie i kondycję.
  • Żelazne płuca - Pasywne. Możesz biec sprintem, nawet gdy nie masz kondycji.
  • Inspiracja - Sojusznicy zadają więcej obrażeń, żołnierze walczą szybciej.
  • Granat dymny - Rzucasz na ziemię granat dymny, który likwiduje namierzenie.
  • Mrożące spojrzenie - Pobliscy wrogowie mają obniżony atak i obronę.
  • Głęboki oddech - Odzyskujesz część zdrowia.
  • Długi łuk - Strzelasz z długiego łuku, zadając średnie obrażenia.
  • Niezłomność - Próby rzutu przyznają na krótki czas niewrażliwość.
  • Deszcz strzał - Zadający średnie obrażenia strefowy atak powietrzny.
  • Sztandar nieugiętych - Pobliscy sojusznicy nieprzerwanie odzyskują zdrowie.
  • Nieblokowalność - Przez krótki czas twoje ataki są niemożliwe do zablokowania.

Kensei: Zestaw ruchów i ataki

Poniżej możesz zapoznać się z listą ataków Kenseia oraz dostępnych ruchów innego typu. Najbardziej wartym uwagi wydaje się być silny cios kończący z góry.

Sława - Poprzez kontrolowanie celów i zabijanie wrogich żołnierzy będziesz zdobywać więcej sławy, dzięki czemu awansujesz na kolejne poziomy oraz talenty podczas rozgrywki.

Tryb zemsty - Blokuj ataki, wykonuj uniki i nie oddalaj się zbytnio od przeciwnika, aby naładować pasek zemsty. Po jego aktywowaniu twoje ataki będą coraz silniejsze i trudniejsze do zatrzymania, choć tylko przez krótką chwilę.

Rozpoczęcie serii - Szybki cios w postaci rozbijacza hełmów, a następnie przełamanie gardy stanowi doskonałą zaliczkę do wykonania jakiejkolwiek serii ataków.

Rzut i zakończenie serii - Jeśli uda ci się wykonać rzut, możesz po nim wystosować jakikolwiek cios kończący danej serii.

Nieblokowalny silny cios kończący z góry - Bardzo silny cios z góry, którego zablokowanie graniczy z niemożliwością.

Anulowanie silnego ciosu kończącego z góry - W momencie wykonywania silnego ciosu w ostatniej chwili naciśnij przycisk lekkiego ataku, aby anulować poprzedni i skutecznie zmylić przeciwnika, nie dając mu szansy nawet na próbę obrony.

Atak strefowy - Możliwość anulowania ataku strefowego z dużą grupą nieprzyjaciół.


Spis treści: For Honor - poradnik i najlepsze porady

Zobacz też:

- For Honor - samuraje: Orochi

- For Honor - samuraje: Shugoki

- For Honor - samuraje: Nobushi


Ruchy dostępne w trybie gardy

  • Świt stalowego słońca (seria ataków) - LPM, LPM, LPM (konsole: RB, RB, RB / R1, R1, R1)
  • Duch nieuchronności (seria ataków, nieblokowalność) - LPM, LPM, PPM (konsole: RB, RB, RT / R1, R1, R2)
  • Forma smoka (seria ataków, nieblokowalność) - LPM, PPM, PPM (konsole: RB, RT, RT / R1, R2, R2)
  • Zagłada kenseia (seria ataków, nieblokowalność) - PPM, PPM, PPM (konsole: RT, RT, RT / R2, R2, R2)
  • Zamach ze sprintu (poza gardą) - Shift + PPM (konsole: trzymaj wciśnięty L. analog + X / □)
  • Rozbijacz hełmów - W + Spacja, LPM (konsole: ruch do przodu + A / X, RB / R1)
  • Szybki cios - A lub D + Spacja, LPM (konsole: ruch w bok + A / X, RB / R1)
  • Doskok z ciosem - W + Spacja, ŚPM (konsole: ruch do przodu + A / X, X / □)

Zobacz także