For Honor - samuraje: Kensei
Najlepsze taktyki, strategie i ataki japońskiego wojownika o dużym zasięgu.
Pierwszy z samurajów, podobnie jak pierwsze postacie innych klas, jest dość uniwersalna. Jest jednak zdecydowanie powolniejsza od jego odpowiedników, choć wynagradza to inną, zdecydowanie pozytywną cechą - długim zasięgiem swoich ataków. Kensei to postać o najprawdopodobniej największym zasięgu ataków.
Posiada wiele atrakcyjnych serii ataków, ale prawdziwym hitem w jego wykonaniu są silne ciosy z góry. Przeprowadzone odpowiednio dobrze stanowią ogromne zagrożenie dla przeciwnika, który może mieć problemy z obroną przed takim atakiem, zwłaszcza, gdy taki cios jest ciosem kończącym.
Wielu graczy dość szybko się do takiego ataku przyzwyczaja, a że cios ten trwa zauważalnie dłużej, próbują się od niego wybronić. W ten sposób, grając jako Kensei, możesz szybko anulować zamierzony atak poprzez wciśnięcie przycisku ataku lekkiego i poprawić jeszcze raz, aby uderzyć przeciwnika w któryś bok.
Rozpoczynając potyczkę jeden na jednego warto rozpocząć od sprintu na przeciwnika zakończonego użyciem ciężkiego ataku. Z kolei w walce w zwarciu, podczas trzymania gardy, warto pokusić się o doskok z ciosem, który potrafi w bardzo skuteczny sposób wyprowadzić przeciwnika z równowagi.
Kensei: Talenty
Poniżej możesz zapoznać się z talentami dostępnymi dla pierwszej postaci samurajów. Pamiętaj, że w danym momencie możesz używać tylko jednego talentu z każdej z czterech wymienionych grup.
- Szybka regeneracja - Pasywne. Kondycja odnawia się szybciej.
- Stos trupów - Pasywne. Zabijanie żołnierzy zapewnia zdrowie i kondycję.
- Żelazne płuca - Pasywne. Możesz biec sprintem, nawet gdy nie masz kondycji.
- Inspiracja - Sojusznicy zadają więcej obrażeń, żołnierze walczą szybciej.
- Granat dymny - Rzucasz na ziemię granat dymny, który likwiduje namierzenie.
- Mrożące spojrzenie - Pobliscy wrogowie mają obniżony atak i obronę.
- Głęboki oddech - Odzyskujesz część zdrowia.
- Długi łuk - Strzelasz z długiego łuku, zadając średnie obrażenia.
- Niezłomność - Próby rzutu przyznają na krótki czas niewrażliwość.
- Deszcz strzał - Zadający średnie obrażenia strefowy atak powietrzny.
- Sztandar nieugiętych - Pobliscy sojusznicy nieprzerwanie odzyskują zdrowie.
- Nieblokowalność - Przez krótki czas twoje ataki są niemożliwe do zablokowania.
Kensei: Zestaw ruchów i ataki
Poniżej możesz zapoznać się z listą ataków Kenseia oraz dostępnych ruchów innego typu. Najbardziej wartym uwagi wydaje się być silny cios kończący z góry.
Sława - Poprzez kontrolowanie celów i zabijanie wrogich żołnierzy będziesz zdobywać więcej sławy, dzięki czemu awansujesz na kolejne poziomy oraz talenty podczas rozgrywki.
Tryb zemsty - Blokuj ataki, wykonuj uniki i nie oddalaj się zbytnio od przeciwnika, aby naładować pasek zemsty. Po jego aktywowaniu twoje ataki będą coraz silniejsze i trudniejsze do zatrzymania, choć tylko przez krótką chwilę.
Rozpoczęcie serii - Szybki cios w postaci rozbijacza hełmów, a następnie przełamanie gardy stanowi doskonałą zaliczkę do wykonania jakiejkolwiek serii ataków.
Rzut i zakończenie serii - Jeśli uda ci się wykonać rzut, możesz po nim wystosować jakikolwiek cios kończący danej serii.
Nieblokowalny silny cios kończący z góry - Bardzo silny cios z góry, którego zablokowanie graniczy z niemożliwością.
Anulowanie silnego ciosu kończącego z góry - W momencie wykonywania silnego ciosu w ostatniej chwili naciśnij przycisk lekkiego ataku, aby anulować poprzedni i skutecznie zmylić przeciwnika, nie dając mu szansy nawet na próbę obrony.
Atak strefowy - Możliwość anulowania ataku strefowego z dużą grupą nieprzyjaciół.
Spis treści: For Honor - poradnik i najlepsze porady
Zobacz też:
- For Honor - samuraje: Orochi
- For Honor - samuraje: Shugoki
- For Honor - samuraje: Nobushi
Ruchy dostępne w trybie gardy
- Świt stalowego słońca (seria ataków) - LPM, LPM, LPM (konsole: RB, RB, RB / R1, R1, R1)
- Duch nieuchronności (seria ataków, nieblokowalność) - LPM, LPM, PPM (konsole: RB, RB, RT / R1, R1, R2)
- Forma smoka (seria ataków, nieblokowalność) - LPM, PPM, PPM (konsole: RB, RT, RT / R1, R2, R2)
- Zagłada kenseia (seria ataków, nieblokowalność) - PPM, PPM, PPM (konsole: RT, RT, RT / R2, R2, R2)
- Zamach ze sprintu (poza gardą) - Shift + PPM (konsole: trzymaj wciśnięty L. analog + X / □)
- Rozbijacz hełmów - W + Spacja, LPM (konsole: ruch do przodu + A / X, RB / R1)
- Szybki cios - A lub D + Spacja, LPM (konsole: ruch w bok + A / X, RB / R1)
- Doskok z ciosem - W + Spacja, ŚPM (konsole: ruch do przodu + A / X, X / □)