For Honor - samuraje: Nobushi
Najlepsze ruchy i ataki dla ostatniego z dostępnych samurajów.
W ten właśnie sposób dotarliśmy do ostatniej grywalnej postaci w For Honor. Nobushi to jedna z najtrudniejszych do perfekcyjnego opanowania postaci i sprawdzi się raczej w przypadku graczy cierpliwych i lubiących trzymać przeciwnika na bardzo duży dystans.
To właśnie kluczowa zaleta Nobushiego, który dzięki swojej długiej broni może również skutecznie atakować więcej niż jednego przeciwnika. Jest to także perfekcyjny oręż do nękania nieprzyjaciół i to nie tylko dzięki dystansowości broni, ale również rodzajowi zadawanych obrażeń.
Większość ataków Nobushiego bowiem wspomaganych jest przez dodatkowy efekt krwawienia. Trafionemu przeciwnikowi przez krótką chwilę spada jeszcze pasek zdrowia, a jeśli w tym momencie otrzyma jeszcze jeden cios, ulegnie on jeszcze bardziej drastycznemu zmniejszeniu.
Serie ataków, choć bardzo łatwe do zapamiętania, trwają dość długo, dlatego naukę ruchów tej postaci proponujemy zacząć od wyprowadzania ataków z wycofania lub stosowania potężnych kopnięć tuż po udanym oddaniu lekkiego bądź ciężkiego ciosu. To skutecznie odbija przeciwnika dalej i powoduje jego czasowe oszołomienie.
Warto od czasu do czasu przytrzymywać także klawisz C lub wciśnięty prawy analog pada, dzięki czemu Nobushi przejdzie z uniku do postawy ukrycia, dzięki czemu trzymana przez nas garda jest przez krótką chwilę niewidoczna dla przeciwnika. Nobushi to zdecydowanie postać dla zaawansowanych.
Nobushi: Talenty
Poniżej możesz zapoznać się z talentami dostępnymi dla ostatniej postaci samurajów. Pamiętaj, że w danym momencie możesz używać tylko jednego talentu z każdej z czterech wymienionych grup.
- Żelazne płuca - Pasywne. Możesz biec sprintem, nawet gdy nie masz kondycji.
- Szybkie wskrzeszanie - Pasywne. Szybko wskrzeszasz pokonanych członków drużyny.
- Stos trupów - Pasywne. Zabijanie żołnierzy zapewnia zdrowie i kondycję.
- Ostrzał łuczników - Grad strzał zadający średnie obrażenia na pewnym obszarze.
- Granat dymny - Rzucasz na ziemię granat dymny, który likwiduje namierzenie.
- Mściwe ataki - Pasywne. Ataki napełniają wskaźnik zemsty.
- Błogi odpoczynek - Szybko przywracasz sobie pełnię zdrowia.
- Długi łuk - Strzelasz z długiego łuku, zadając średnie obrażenia.
- Ostrze jak brzytwa - Ataki zadają rozłożone w czasie dodatkowe niskie obrażenia.
- Sztandar nieugiętych - Pobliscy sojusznicy nieprzerwanie odzyskują zdrowie.
- Deszcz strzał - Zadający średnie obrażenia strefowy atak powietrzny.
- Ogniowa pułapka - Pułapka eksplodująca i podpalająca pobliski obszar.
Nobushi: Zestaw ruchów i ataki
Poniżej możesz zapoznać się z listą ataków Nobushiego oraz dostępnych ruchów innego typu. Najbardziej wartym uwagi wydaje się być droga rekina oraz postawa ukrycia.
Sława - Nobushi to jedna z najtrudniejszych postaci do opanowania, dlatego punkty sławy potrzebne do odblokowania talentów zyskujemy dzięki każdemu rodzajowi aktywności.
Tryb zemsty - Aktywowanie go zwiększa zdrowie i zadawane obrażenia. Do jego włączenia potrzebne są punkty, które zyskujesz podczas udanej obrony, czyli uników i parowania ciosów.
Droga rekina - Jeśli trafisz celnie krwawiącego przeciwnika, obrażenia będą jeszcze większe, niż zazwyczaj.
Postawa ukrycia - Możliwość anulowania ataków i przejścia do tej postawy sprawi, że przeciwnik przez krótką chwilę nie będzie widział kierunku twojej gardy.
Anulowanie odzyskiwania postawy - Po anulowaniu możesz ponownie przejść do postawy ukrycia, prowadzącej do wielu zaawansowanych ruchów związanych z atakami lub kopnięciami.
Kombinacja słabych ataków - Po dwóch udanych atakach lekkich, trzeci tego samego rodzaju na pewno sięgnie celu.
Cięcie boczne - Po wykonaniu uniku w bok, użyj jakiegokolwiek ataku z przeciwległego boku, aby wykonać śmiertelnie niebezpieczne cięcie boczne, z którego możesz przejść do postawy ukrycia lub kopnięcia, a także uniku.
Atak strefowy - Atak o dużym promieniu trwa tutaj dość długo, dlatego w każdym momencie możesz go anulować.
Spis treści: For Honor - poradnik i najlepsze porady
Zobacz też:
- For Honor - samuraje: Kensei
- For Honor - samuraje: Shugoki
Ruchy dostępne w trybie gardy
- Trącenie gniazda (seria ataków, krwawienie) - LPM, LPM, LPM (konsole: RB, RB, RB / R1, R1, R1)
- Syknięcie i ukąszenie (seria ataków) - LPM, PPM (konsole: RB, RT / R1, R2)
- Forma konwulsji (seria ataków) - PPM, PPM (konsole: RT, RT / R2, R2)
- Podstępne pchnięcie (poza gardą, krwawienie) - Shift + LPM (konsole: trzymaj wciśnięty L. analog + RB / R1)
- Spiralne cięcie (poza gardą) - Shift + PPM (konsole: trzymaj wciśnięty L. analog + RT / R2)
- Postawa ukrycia - C (konsole: trzymaj wciśnięty P. analog)
- Ukąszenie kobry (krwawienie) - A lub W lub D + Spacja, LPM (konsole: ruch do przodu lub w bok + A / X, RB / R1)
- Wariant ukąszenia kobry (krwawienie) - ŚPM, ŚPM, LPM (konsole: X, X, RB / □, □, R1)
- Wycofanie żmii (krwawienie) - S + LPM (konsole: ruch do tyłu + RB / R1)
- Kopnięcie - LPM lub PPM, ŚPM (konsole: RB/R1 lub RT/R2, X / □)
- Forma grzechotnika - A lub D + Spacja, PPM (konsole: ruch w bok + A / X, RT / R2)
- Błyskawiczny odskok - blok, Spacja (konsole: blok, A / X)