For Honor - samuraje: Orochi
Najlepsze ataki i taktyki dla Orochiego.
Niesamowicie zwinny i dość szybki wojownik samurajów. Dzięki dość dużemu zasięgowi broni stanowi perfekcyjny wybór dla tych, którzy cenią sobie bezpieczne trzymanie wroga na dystans. Ma stosunkowo ubogi wachlarz uników, ale te stanowią siłę dopiero wtedy, gdy połączysz je z kontratakami.
Orochi to prawdopodobnie najlepiej kontratakująca postać w całym For Honor, nie tylko we frakcji samurajów. Połączenie uników i doskoków wraz z niektórymi rodzajami ataków sprawią, że przeciwnik będzie się czuł bardzo nękany. Orochi dzięki temu jest bardzo dobrym wyborem dla większości nowych graczy.
Dzieję się to także dlatego, że blokowanie nadchodzących ciosów jest relatywnie proste - wystarczy bowiem przyjąć taką samą postawę, jaką reprezentuje w danej chwili przeciwnik. Niepotrzebne są wówczas inne aktywności, jak chociażby wciskanie przycisku odpowiadającego za ciężki atak. Ma to jednak też swoje minusy - podczas tego typu obrony dość szybko zużywa się pasek kondycji.
Staraj się zatem nie trzymać cały czas defensywnej postawy, naucz się za to szybko dość prostych serii ataków, a przede wszystkim ruchu o nazwie potężna fala. To znakomite rozpoczęcie walki, jeśli uda nam się w ten sposób trafić wroga. Potrzebujemy jednak być wtedy poza trybem gardy.
Bardzo ważnymi ruchami są też uniki do przodu i w boki zakończone wykonaniem lekkiego ataku. Są to szybkie i ciężkie do zatrzymania czy sparowania ataki, które mogą być zakończone znakomitą szarżą burz. Wykonasz ją przytrzymując silny atak po zastosowaniu uniku w tył.
Orochi: Talenty
Poniżej możesz zapoznać się z talentami dostępnymi dla trzeciej postaci samurajów. Pamiętaj, że w danym momencie możesz używać tylko jednego talentu z każdej z czterech wymienionych grup.
- Łowca nagród - Pasywne. Zabicie bohatera zapewnia zdrowie i kondycję.
- Kiai - Ogłuszasz przeciwników krzykiem.
- Żelazne płuca - Pasywne. Możesz biec sprintem, nawet gdy nie masz kondycji.
- Granat dymny - Rzucasz na ziemię granat dymny, który likwiduje namierzenie.
- Kunai - Rzucasz sztyletem, zadając niskie obrażenia.
- Mściwe ataki - Pasywne. Ataki napełniają wskaźnik zemsty.
- Długi łuk - Strzelasz z długiego łuku, zadając średnie obrażenia.
- Ostrze jak brzytwa - Ataki zadają rozłożone w czasie dodatkowe niskie obrażenia.
- Finta - Pasywne. Uniki zwiększają na krótki czas atak.
- Bomba na gwoździach - Pułapka zadająca na pewnym obszarze obrażenia od krwawienia.
- Uosobienie strachu - Wrogowie wokół mają słabszą obronę i regenerację kondycji.
- Deszcz strzał - Zadający średnie obrażenia strefowy atak powietrzny.
Orochi: Zestaw ruchów i ataki
Poniżej możesz zapoznać się z listą ataków Orochi oraz dostępnych ruchów innego typu. Najbardziej wartym uwagi wydaje się być odbicie oraz kombinacja słabych ataków z góry.
Sława - Sławę potrzebną do odblokowania różnego typu talentów zdobędziesz w pojedynkach jeden na jednego, a także po dokonaniu zabójstw przeciwników i ich serii.
Tryb zemsty - Pasek trybu zemsty aktywujesz podczas skutecznej obrony, na przykład wykonywaniu uników lub odbijaniu ciosów przeciwnika. Po aktywowaniu trybu zemsty ciosy zadawane przez nieprzyjaciół będą odbijane automatycznie, a twoje ataki będą znacznie skuteczniejsze.
Obrona: odruch - Trzymanie gardy w którymkolwiek z kierunków jest czasowe i musisz je powtarzać, chcąc bronić się cały czas z jednego kierunku.
Odbicie - Jest to bardzo ryzykowny i wymagający wspaniałego refleksu ruch. W momencie, gdy przeciwnik zaczyna atakować cię z którejś strony, błyskawicznie wykonaj w tym kierunku unik, aby automatycznie zablokować nadchodzący cios. Wykonanie wówczas lekkiego lub ciężkiego ataku sprawi uruchomienie ataku podmuch wiatru lub huraganowe uderzenie.
Kombinacja słabych ataków z góry - Jeśli pierwszy z lekkich ataków wykonanych z góry trafi w twojego przeciwnika, natychmiastowo wykonaj taki sam ruch. Drugi cios na pewno sięgnie celu.
Anulowanie huraganowego uderzenia - Wspomniany atak trwa dosyć długo i w tym czasie będziesz odsłonięty, co może wykorzystać twój przeciwnik, jeśli jest wystarczająco szybki. Wykonaj wtedy unik lub przełamanie gardy, aby anulować rozpoczęty cios.
Spis treści: For Honor - poradnik i najlepsze porady
Zobacz też:
- For Honor - samuraje: Kensei
- For Honor - samuraje: Shugoki
- For Honor - samuraje: Nobushi
Ruchy dostępne w trybie gardy
- Prostopadłe cięcia (seria ataków) - LPM, LPM, LPM (konsole: RB, RB, RB / R1, R1, R1)
- Podwójne uderzenie gromu (seria ataków) - PPM, PPM (konsole: RT, RT / R2, R2)
- Cięcia fali przypływu (seria ataków) - PPM, LPM, LPM (konsole: RT, RB, RB / R2, R2, R2)
- Potężna fala (poza gardą) - Shift + PPM (konsole: trzymaj wciśnięty L. analog + RT / R2)
- Cios nurtu - S + garda z góry + PPM (konsole: ruch do tyłu + garda z góry + RT / R2)
- Szarża burz - S + Spacja, przytrzymaj PPM (konsole: ruch do tyłu + A / X, przytrzymaj RT / R2)
- Cios błyskawicy - W + Spacja, LPM (konsole: ruch do przodu + A / X, RB / R1)
- Cięcie zefiru - A lub D + Spacja, LPM (konsole: ruch w bok + A / X, RB / R2)
- Podmuch wiatru (nieblokowalność) - odbicie, LPM (konsole: odbicie, RB / R1)
- Huraganowe uderzenie (nieblokowalność) - odbicie, PPM (konsole: odbicie, RT / R2)