Fortnite ze znacznym spadkiem przychodów w styczniu
Wynik niższy o blisko połowę.
W styczniu Fortnite wygenerował znacznie mniej przychodów niż w poprzednim miesiącu - wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez analityków z firmy SuperData.
Według danych udostępnionych przez ekspertów, wynik osiągnięty przez sieciową strzelankę studia Epic Games był o 48 procent niższy względem rekordowego rezultatu z grudnia. Dokładnych liczb jednak nie przedstawiono.
Fortnite nadal dominował w serwisie Twitch. W ubiegłym miesiącu był najchętniej oglądaną produkcją we wspomnianym portalu - na śledzenie zmagań przeznaczono łącznie około 111 milionów godzin.
Natomiast w styczniu na gry i treści rozprowadzane drogą cyfrową gracze wydali łącznie 8,4 miliardów dolarów, a więc o 6 proc. mniej niż w roku poprzednim. Największy spadek przychodów - w wysokości 29 proc. - zanotowały tytuły PC z segmentu premium.
Najlepiej zarabiającą produkcją na komputerach osobistych była bijatyka Dungeon Fighter Online, a na konsolach FIFA 19. Na urządzeniach mobilnych liderem było Honour of Kings - przedstawiciel gatunku MOBA.
Zobacz: Fortnite Battle Royale - poradnik dla początkujących
W czwartek - 28 lutego - w Fortnite rozpocznie się ósmy sezon zmagań. Twórcy nie wykluczają, że w przyszłości dodadzą do strzelanki znany z Apex Legends system wskrzeszania poległych towarzyszy.
Źródło: SuperData