Skip to main content

Fortnite ze znacznym spadkiem przychodów w styczniu

Wynik niższy o blisko połowę.

W styczniu Fortnite wygenerował znacznie mniej przychodów niż w poprzednim miesiącu - wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez analityków z firmy SuperData.

Według danych udostępnionych przez ekspertów, wynik osiągnięty przez sieciową strzelankę studia Epic Games był o 48 procent niższy względem rekordowego rezultatu z grudnia. Dokładnych liczb jednak nie przedstawiono.

Fortnite nadal dominował w serwisie Twitch. W ubiegłym miesiącu był najchętniej oglądaną produkcją we wspomnianym portalu - na śledzenie zmagań przeznaczono łącznie około 111 milionów godzin.

Najbardziej dochodowe gry na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych w styczniu

Natomiast w styczniu na gry i treści rozprowadzane drogą cyfrową gracze wydali łącznie 8,4 miliardów dolarów, a więc o 6 proc. mniej niż w roku poprzednim. Największy spadek przychodów - w wysokości 29 proc. - zanotowały tytuły PC z segmentu premium.

Najlepiej zarabiającą produkcją na komputerach osobistych była bijatyka Dungeon Fighter Online, a na konsolach FIFA 19. Na urządzeniach mobilnych liderem było Honour of Kings - przedstawiciel gatunku MOBA.

Zobacz na YouTube

Zobacz: Fortnite Battle Royale - poradnik dla początkujących

W czwartek - 28 lutego - w Fortnite rozpocznie się ósmy sezon zmagań. Twórcy nie wykluczają, że w przyszłości dodadzą do strzelanki znany z Apex Legends system wskrzeszania poległych towarzyszy.

Źródło: SuperData

Zobacz także