Skip to main content

Fragment Resident Evil 2 odtworzony w Dying Light

Otrzymamy nieoficjalny remake?

Użytkownik Steama o pseudonimie Calamar pracuje nad odtworzeniem lokacji znanych z Resident Evil 2, korzystając z edytora w Dying Light. Wersja beta moda pozwala przypomnieć sobie znany z pierwowzoru Departament Policji w Raccoon City.

Twórca odwzorował komendę główną, a także otaczające budynek ulice wypełnione zombie. Calamar nie zapomniał też o boisku do koszykówki i przewróconej ciężarówce, dbając przy okazji o detale. Wszystkie mechanizmy znane z Dying Light pozostały jednak nietknięte, więc łatwo pokonamy przeszkody, a także użyjemy bogatego arsenału broni (dzięki, VideoGamer).

Aby zwiedzić lokację, wystarczy pobrać modyfikację z warsztatu Steam, a w grze wybrać opcję niestandardowych map. Modyfikację pobiorą oczywiście jedynie nabywcy Dying Light w wersji na PC.

Zobacz na YouTube

Departament Policji w Raccoon City to jedno z pierwszych miejsc, jakie poznajemy w Resident Evil 2. Lokacja odgrywa znaczącą rolę w pierwszej połowie gry. Budynek składa się z trzech pięter i piwnicy, w której znajdziemy kostnicę i siłownię. Miłośnicy serii na pewno pamiętają też podziemny parking.

Twórca modyfikacji jest na wczesnym etapie prac i planuje odwzorować znacznie więcej. Biorąc pod uwagę, że Calamar wskazuje na około dwuprocentowy postęp dzieła, niewykluczone, że autor moda dąży do odświeżenia całej produkcji.

Dying Light to gra polskiego studia Techland. Tytuł oferuje otwarty świat wypełniony różnymi rodzajami nieumarłych przeciwników. Wykonujemy kolejne zadania, uzyskujemy lepszy ekwipunek, a także rozwijamy umiejętności postaci.

Gra zadebiutowała na początku 2015 roku, jednak twórcy wciąż wspierają tytuł. 29 marca Dying Light otrzymał nową mapę wraz z trybem, w którym gracze dokonują skoku na więzienie. Jeszcze w tym roku ma się ukazać Bad Blood - samodzielne rozszerzenie oferujące zabawę w nieco zmodyfikowanej przez twórców formule battle royale.

Zobacz także