Fragmenty rozgrywki z King's Bounty 2 - gry w stylu Heroes of Might & Magic
W materiale od twórców.
Firma 1C Entertainment opublikowało materiał, w którym tworcy King's Bounty 2 - kontynuacji wydanej ponad 10 lat temu produkcji w stylu Heroes of Might & Magic - opowiadają o podstawowych założeniach projektu.
W pierwszym „dzienniku deweloperskim” zaprezentowano fragmenty rozgrywki. Materiał przedstawia na przykład eksplorację, w której wydarzenia ukazane są - w przeciwieństwie do poprzedniej odsłony cyklu - z perspektywy kamery umieszczonej za postacią.
Są też sceny z walki. Potyczki ponownie stoczymy w turach, na planszy podzielonej na heksy. Istotną rolę odegra ukształtowanie terenu - umieszczenie kierowanych jednostek na wzgórzu może zapewnić przewagę w bitwie.
Twórcy wyjaśniają, że eksploracja i starcia stanowią dwa z trzech podstawowych fundamentów King's Bounty 2. Ostatnim elementem jest zarządzanie postacią: podopiecznego rozwiniemy w kierunku czterech ideałów - Porządku, Władzy, Grzywny i Anarchii.
Autorzy zapewniają, że każdy zagwarantuje odrębne bonusy oraz wpłynie na relacje z napotykanymi bohaterami niezależnymi. Przykładowo bandyta będzie bardziej niechętny wobec wyznawcy Porządku niż Anarchii.
King's Bounty 2 zadebiutuje w 2020 roku na PC, PS4 i Xbox One. W Polsce gra ukaże się nakładem Cenegi w polskiej wersji językowej.
Następnie: Kilka tysięcy zarzutów dla 24-latka z Polski za nielegalną sprzedaż kont z grami