Skip to main content

FromSoftware ułatwia finał Elden Ring: Shadow of the Erdtree. Ostatni boss dodatku dostał nerfa

Mniej obrażeń i lepiej widoczne ataki.

Jeśli mieliście problem z ukończeniem dodatku Shadow of the Erdtree do Elden Ring, studio FromSoftware przychodzi z pomocą. Finałowy boss z rozszerzenia został nieco przerobiony pod względem widoczności i mocy zadawanych ciosów

Aktualizacja o numerze 1.14 zadebiutowała dziś w nocy na PC i konsolach obu generacji. Najważniejszym punktem opisu patcha są właśnie nerfy w stronę finałowego przeciwnika, czyli Radahna, obiecanego małżonka. Oto, co się zmieniło:

  • przerobiono schemat ataków wykonywanych zaraz po rozpoczęciu walki
  • poprawiono animacje niektórych ciosów
  • zmniejszono obrażenia (w zdrowie i wytrzymałość) części ataków
  • zmniejszono zasięg części ataków magicznych
  • zwiększono widoczność pewnych efektów specjalnych

Największą różnice w walce odczujemy podczas unikania potrójnego cięcia mieczami, wykonywanego przez Radahna w pierwszej fazie starcia. Przed aktualizacją zniwelowanie obrażeń graniczyło z cudem przez błąd w animacji. Od teraz każdy z ciosów można ominąć standardowym przewrotem.

Looks like they fixed that infamous move of the DLC final boss lol
byu/jaded-dreamer5 inEldenring
CONFIRMED - DLC Final Boss' light/particle effects have been nerfed
byu/ChiefLeef22 inEldenring

Zmian i poprawek jest oczywiście więcej. Jak czytamy dalej, zaklęcie Bliźniaczych Księżycy Renalli zyskało większy zasięg, ale straciło na sile odpychania. Wzmocniono też inkantację Cierni oraz Szalonego Ognia Midry, a także zwiększono szybkość ataku kilkunastu broni.

Na samym dole opisu patcha znajdziemy długą rozpiskę poprawek błędów. Twórcy wyeliminowali m.in. sztuczkę, która pozwalała używać lekkich wersji Wielkich Mieczy (np. Milady) bez kosztów w staminie.

W przyszłości wydawane będą kolejne aktualizacje, abyście mogli cieszyć się Elden Ring bardziej komfortowo” - zapowiada FromSoftware.

Zobacz także