Futurystyczna gra przygodowa Tacoma opóźniona do 2017 roku
Projekt twórców Gone Home.
Futurystyczna gra przygodowa Tacoma - nowy projekt twórców Gone Home - zaliczyła opóźnienie i ukaże się dopiero wiosną przyszłego roku.
Pierwotnie niezależne studio The Fullbright Company zakładało debiut tytułu w drugiej połowie obecnego roku, na PC (Windows, Mac, Linux) oraz Xbox One. Deweloperzy zdali sobie jednak sprawę, że zostało jeszcze zbyt wiele pracy do ukończenia.
Twórcy wyjaśniają, że po zapowiedzi latem ubiegłego roku dokładnie przyjrzeli się opiniom graczy, co wymusiło szereg zmian. Trwają też starania, by odpowiednio zrealizować poczucie stanu nieważkości w opuszczonej stacji kosmicznej, którą odwiedza postać.
Studio chce przemyśleć sposób prezentacji opowieści, by ten różnił się znacząco od poprzedniej produkcji studia, czyli właśnie Gone Home. Tacoma nie ma być po prostu „symulatorem chodzenia w kosmosie” - zapewnia firma.
„Krótko mówiąc, zmieniamy oryginalny plan” - napisano na blogu. „Dajemy sobie dodatkowe sześć miesięcy. Dopracowujemy właśnie próbkę ostatnich zmian w grze, by można coś pokazać latem tego roku.”