Gameplay z Diablo 4 prezentuje umiejętności postaci
Sporo nowych informacji.
Blizzard opublikował kolejny „kwartalnik” na temat rozwoju opóźnionego niedawno Diablo 4. Otrzymujemy rzut oka na sporo fragmentów rozgrywki oraz na zmiany w poziomach mistrzowskich.
Jeśli o ujęciach z gry mowa, oglądamy przeróżne umiejętności postaci, ponieważ twórcy prezentują ich efekty graficzne. Jest niewidzialny łotrzyk z łukiem czy też przeróżne zaklęcia czarodziejki i druida.
Liczne klipy zebrał w całość serwis GameSpot. Pewną innowacją będzie dynamiczne modyfikowanie talentów pod względem wizualnym, by korzystanie z nich nie wyglądało za każdym razem tak samo.
„Dodatkowo do tych modyfikatorów tworzymy warianty umiejętności, które całkowicie zmieniają jej funkcjonalność lub moc. Te warianty umiejętności mogą być zmieniane przez modyfikatory skali, intensywności i czasu trwania” - tłumaczy Blizzard.
Deweloperzy zmieniają także system poziomów mistrzowskich, znanych zapewne lepiej jako Paragon z Diablo 3. Teraz tabela uzyskiwanych bonusów pasywnych przypomina nieco Path of Exile, z rozgałęziającymi się wyborami.
Zaczynamy w środku karty, przesuwając się w wybranym kierunku. „Kiedy wasz bohater dotrze do pola bramki, wybierzecie, którą nową planszę poziomów mistrzowskich chcecie dołączyć do tego miejsca” - napisano.
W planach są pola zwykłe, magiczne, rzadkie, a nawet legendarne, gwarantujące potężne bonusy do umiejętności i możliwości postaci. Wzorem Path of Exile, są nawet gniazda, w które wsadzimy znalezione glify o różnych mocach.