Gameplay z Sekiro: Shadows Die Twice pokazuje dynamikę ruchu i walki
Jedna z pierwszych lokacji w grze.
Serwis Game Informer opublikował nowy fragment rozgrywki z Sekiro: Shadows Die Twice od twórców serii Souls. Materiał pozwala dostrzec najważniejszą różnicę w stosunku do poprzednich projektów From Software - zwiększoną dynamikę.
Tempo rozgrywki dotyczy zarówno przemieszczania się, jak i walki. Dzięki mechanicznej protezie bohater w łatwy sposób jest w stanie dostać się na dach, a także wylądować na gałęzi.
Nawet podstawowi wrogowie atakują szybko i potrafią odskakiwać, ale Sekiro również jest mobilny dzięki rezygnacji deweloperów z paska energii, znanego z mrocznego cyklu. Bohater potrafi też wysoko skakać.
Nie zabrakło ukrytych drzwi i pływania. Materiał prezentuje Hirata Estates, a więc jedną z pierwszych lokacji w grze.
Premiera gry 22 marca na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - premiera i najważniejsze informacje