Gameplay ze Star Wars Squadrons - singleplayer i multiplayer
Szczegóły rozgrywki.
Dziś w nocy EA zaprezentowało dłuższy fragment rozgrywki ze Star Wars Squadrons i ujawniło szczegóły na temat projektu. Gra zaoferuje tryb wieloosobowy i kampanię dla jednego gracza.
Wydarzenia osadzono po „Powrocie Jedi”. Gracze zasiądą za sterami X-Wingów, myśliwców TIE i sześciu innych statków. Wszystkie pojazdy poznamy w trybie singleplayer, gdzie wcielimy się w pilotów zarówno Nowej Republiki, jak i Imperium. Wygląda na to, że całą przygodę spędzimy w kokpicie - nie licząc przerywników filmowych.
W trybie multiplayer można stworzyć własną postać, zmodyfikować wygląd statku i zainstalować różne komponenty, które wpływają na walkę - np. miny czy urządzenia zakłócające wrogie systemy. Pojazdy podzielono na kilka klas, które mają różne zadania na polu walki.
Gameplay zaprezentował dwa tryby: Potyczki to klasyczne starcie dwóch pięcioosobowych drużyn, natomiast Bitwy flot to bardziej skomplikowane, kilkuetapowe potyczki, których finałem jest zniszczenie ogromnego okrętu flagowego przeciwnika.
W grze nie ma standardowego dla gier interfejsu. Informacje o stanie statku, zarządzaniu mocą czy polach siłowych odczytamy wprost ze wskaźników w kokpicie.
Star Wars Squadrons debiutuje 2 października na PC, PS4 i Xbox One, przy czym zaoferuje crossplay pomiędzy wszystkimi platformami, a także obsługę VR.