Gdyby Michał Anioł grał w gry. Katedra Diablo 4 wygląda świetnie
Wielkie malowidło.
Wszyscy miłośnicy Diablo 4 zamierzający oddać hołd Lilith mogą już udać się do Francji, gdzie w jednej z kaplic przygotowano wielkie malowidło, przypominające dzieło Michała Anioła w Kaplicy Sykstyńskiej - lecz w dużo bardziej obrazoburczej wersji.
Główny autor - Adam Miller - i dyrektor artystyczny gry - John Mueller - wyjaśniają, że praca przedstawia „podróż bohatera w ramach konfrontacji” z główną antagonistką najnowszej odsłony zasłużonej serii. Ten pierwszy zapewnia, że zaangażował się w projekt, zainteresowany „skalą i tempem, które wydawało się nieco szalone” - zaledwie miesiąc.
Miejscem akcji jest Chapelle des Jésuites w miasteczku Cambrai na północy Francji. Wnętrze zwiedzać można w dniach 6 maja - 11 czerwca, w godzinach od 14:00 do 19:00. Wstęp wolny.
Artyści nie przemalowali na szczęści sufitu kaplicy na stałe, ponieważ pracowali na rozwieszonych zaraz pod dachem płótnach, liczących łącznie ponad 220 metrów kwadratowych powierzchni, na której powstały przeróżne piekielne wizerunki. Warto być można zauważyć, że miejsce zostało zdekonsekrowane i gościło w przeszłości już inne projekty artystyczne.
Należy przyznać, że marketing Diablo 4 należy do całkiem kreatywnych. W ramach promocji twórcy rozdawali wcześniej na przykład zaproszenia do testów beta, ale dla osób, które... zdecydują się zrobić sobie diabelski tatuaż.
Tymczasem już w najbliższy weekend - 12 maja - otrzymamy ostatnią szansę na przedpremierowe sprawdzenie produkcji, na całe szczęście bez tatuaży. Mowa o otwartych testach, które potrwają do 14 maja i mają na celu maksymalne obciążenie serwerów, by pełna wersja - już 6 czerwca - mogła debiutować bez większych problemów.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.