Skip to main content

Gearbox prezentuje możliwości Unreal Engine - w Borderlands 3?

Gra na kilku planetach?

Przedstawiciel studia Gearbox pojawił się na imprezie GDC, by wczoraj wieczorem zaprezentować rozwiązania techniczne, które pojawią się w kolejnej grze tego producenta.

Pisząc w skrócie: obserwujemy zapewne demo technologiczne z rozwiązaniami dla Borderlands 3, choć nie potwierdzono tego wprost podczas wystąpienia w San Francisco.

To tylko „model produkcyjny”. Podobno.

Randy Pitchford - szef studia - pojawił się podczas prezentacji Epic Games na temat Unreal Engine. Pokazał elementy, które „mogą pojawić się w przyszłych grach Gearbox” - zapewnił.

Całość jest łudząco podobna do stylu Borderlands, choć menedżer nazwał projekt postaci „modelem produkcyjnym” i wielokrotnie powtarzał, że obserwowani bohaterowie i lokacje „mogą, ale nie muszą” trafić do gier tego producenta.

Jeśli jednak założyć na chwilę, że mamy do czynienia z Borderlands 3, to kolejna odsłona kooperacyjnej serii zapowiada się całkiem interesująco. Pitchford wspomniał bowiem o realistycznym cieniowaniu w zależności od warunków panujących na odwiedzanej planecie - a to sugeruje, że będzie więcej niż jedna.

Kluczowy fragment poniżej, od 1:04:00.

- Dzięki temu scena może symulować [oświetlenie - dop. red.] w czasie rzeczywistym - wyjaśnił. - Wraz ze zmianą pory dnia lub jeśli postawimy na inne systemy fizyczne, podczas - na przykład - eksploracji różnych planet.

- Fizyka może być tu inna, a słońce i planety w innych miejscach niż na Pandorze - kontynuował, mówiąc o miejscu akcji poprzednich odsłon serii.

Pitchford zakończył swoje wystąpienie zapewnieniem, że Gearbox pracuje właśnie nad następnym Borderlands i produkcja ukaże się tak szybko, jak tylko będzie gotowa.

Zobacz także