Skip to main content

Gears 5 - Może wymagać złożenia, cz. 1 (Akt 3, Rozdział 3): Ośrodek szkoleniowy i wirówka

Powrót do hangaru.

Po wykonaniu misji Rakietowy plan wsiadaj do łodzi i jedź do oznaczonego Ośrodka szkoleniowego. Dotarcie tam to kwestia 2-3 minut, musisz okrążyć górę przy ruinach miasta. Na miejscu wysiadaj i kontynuuj drogę pieszo, jak zwykle.

Idź ścieżką do budynku. Omiń wielką statuę i wejdź przez dziurę w ścianie, a w środku otwórz drzwi, by przejść korytarzem dalej. Idź po piasku. Będziesz musiał ześlizgnąć się niżej. Dotrzesz w końcu do wielkiej sali. Tu najlepiej użyj pulsu, by dostrzec szyb wentylacyjny (1), do którego musisz wprowadzić Jacka.

Wielka brama otworzy się. Przejdź dalej i przeszukaj pomieszczenie zaraz po prawej stronie po drugiej stronie bramy, by zebrać zasoby. Potem idź do wielkiego okna i dalej korytarzem. Na końcu przeciśnij się pod gruzami i dalej pod kolejnymi przeszkodami. Po drugiej stronie idź prosto przy barierce, potem schodami w dół.

Trafisz do korytarza, a na końcu są już wrogowie. Schowaj się za murkiem. Musisz zająć się wrogiem na górze, z minigunem. Pozbądź się najpierw jego drona ochronnego (2), a potem wykończ żołnierza strzałami w głowę. Uważaj na innych atakujących

.

Po walce idź do końca, wejdź na górę i zabierz miniguna. Ruszaj dalej przez szare drzwi, prosto i w lewo, by dostać się z powrotem na zewnątrz.


Do pomieszczenia z wirówką

Na początku użyj drona w punkcie do hakowania po lewej stronie (3). Zacznie się podnosić blokujący drogę zbiornik, ale nieskutecznie. Obróć się w prawo, do kolejnego zbiornika i spójrz wyżej, też nieco w prawo, by dostrzec inny punkt dostępu (4). Ponownie każ Jackowi działać. Idź odblokowanym przejściem dalej.

Później trzeba ponownie podnieść zbiornik - punkt dostępu znów jest po prawej, nieco wyżej. Za tym zbiornikiem będą czekać skażone Debeki, więc przygotuj się na walkę. Masz działko Gatlinga, więc nie będzie zbyt trudno. Potem wejdź na podwyższenie po prawej i opuść wiszący obiekt (5) niżej, by utworzyć przejście.

Idź dalej, przejdź pod górę do drzwi. Przedostań się przez kolejny obszar - będzie tu trochę Debeków. Dalej idź tunelem do końca i w lewo, a dotrzesz do wirówki. Włącznik prądu (6) znajduje się zaraz przy wejściu, a punkt dostępowy dla drona (7) po lewej, bliżej szyby. Najpierw przywróć zasilanie, a potem każ Jackowi użyć punktu do hakowania.

Otworzą się drzwi - wejdź do pomieszczenia z wirówką. Uważaj, by nie wpaść na tor jej obracania się, bo zostaniesz zmiażdżony. Zacznij strzelać do wrogów, a sami zaczną wchodzić na tor obrotu i część z nich zostanie w końcu zlikwidowana. Ostrożnie przedostań się do hamulców. Użyj ich i przygotuj się do obrony przed atakiem Roju.

Zaatakuje was sporo wrogów, ale jesteście w dobrej pozycji. Sprzyja wam też obracająca się wirówka, która na końcu walki zmiażdży Snatchera, który włączy się do walki. Wyłamie też dziurę w murze - to wasza dalsza droga. Idź tam i zbadaj nadajnik, a JD go podniesie. Potem idź schodami na górę i w stronę wyjścia.

Za drzwiami przywita was burza i wrogowie po drugiej strony zasypanego placu. Radzimy wyeliminować szybko pierwszą falę atakujących, a potem użyć kamuflażu, przy przebiec na drugą stronę i pozbyć się Roju z bliska przy użyciu strzelby. Potem spróbuj przejść oznaczonymi drzwiami, ale musisz poczekać - idź do działka (8).

Strzelaj po prostu do wszystkich atakujących. Niszcz też powstające kryształy, by pozbawiać wrogów osłon. Po walce możesz już wyjść. Kieruj się prosto po schodach, a potem już do łodzi. Kieruj się do bazy na lotnisku.

Następnie: Gears 5 - Może wymagać złożenia, cz. 2 (Akt 3, Rozdział 3): Lotnisko i rakieta

Spis treści: Gears 5 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Gears 5 - Rakietowy plan, cz. 2 (Akt 3, Rozdział 2): Obrotnica kolejowa i most

Zobacz także