Skip to main content

Gears 5 - multiplayer (Kontra): Deathmatch drużynowy

Klasyka. Zasady TDM.

TDM (Deathmatch drużynowy) to klasyczny tryb z Gears of War, znany od wielu lat. Zasady są proste - wygrywa drużyna, która jako pierwsza wyczerpie pulę odrodzeń przeciwnego zespołu.

Każda drużyna ma 15 odrodzeń (1), które może wykorzystać. Gdy to nastąpi, pozostaje jeszcze po jednym odrodzeniu dla każdego z pięciu członków zespołu. Gdy zginą, oznacza to porażkę.

Ważnym elementem tego trybu jest też korzystanie z broni do podniesienia z mapy. Są one oznaczone na mapie i zawsze występują w tych samych miejscach. Obok ich oznaczeń widzimy też licznik czasu respawnu broni (2), który pokazuje, kiedy dana broń ponownie pojawi się w danym punkcie.

Ważna jest gra zespołowa i pilnowanie się nawzajem. Idealna jest gra z komunikacją głosową, dzięki czemu można ustalać, kto może zebrać jaką broń. Można też wtedy prosić o wsparcie, gdy sami chcemy podnieść konkretną broń - na przykład wybrać się po karabin snajperski. Zespół komunikujący się ma tutaj naprawdę dużą przewagę.

W razie potrzeby rozegraj mecze w grze Niestandardowej z komputerowymi przeciwnikami i sojusznikami. To dobry sposób na trening i - przede wszystkim - na poznanie map.

Następnie: Gears 5 - multiplayer (Kontra): Deathmatch Z

Spis treści: Gears 5 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Gears 5 - multiplayer (Kontra): Zbijak

Zobacz także